سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

امنیت پایدار با نقش آفرینی رسانه‌ها

رسانه‌ها ستون‌های امنیت پایدار جامعه هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در همایش تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، گفت: آنچه خبرنگاران منتقل می‌کنند به ارزش سطر‌هایی است که نوشته می‌شود.


وی با بیان این که اگر بتوانیم از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه‌های متفاوت بهره برداری کنیم می‌توانیم به موضوعات مورد تاکید رهبری دست یابیم، بر لزوم ترویج امید، نشاط در جامعه تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها باید با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، مطالبه گری و تنویر افکار عمومی را در جامعه گسترش دهند.


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به گسترش سرعت انتقال و انتشار اخبار در فضای مجازی، گفت: رسانه‌ها در بهبود ماموریت‌های نیروی انتظامی نقشی اساسی دارند و تکمیل کننده عملیات پلیس هستند.


سردار میرفیضی افزود: امروز نیروی انتظامی در ویترین شیشه‌ای قرار دارد و تمام طرح‌های آن با پیوست اجتماعی رسانه‌ای همراه است.


وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی و آگاه سازی عمومی و ترویج وظیفه شهروندی در همکاری با پلیس، گفت: نیروی انتظامی هر کجا که ماموریتی داشته است، رسانه‌ها را به عنوان همراه در کنار خود دیده است.


میرفیضی رسانه‌ها را به عنوان قوه چهارم در کشور‌های توسعه یافته عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها در ایجاد و ارتقای احساس امنیت بسیار موثر بوده و از ستون‌های امنیت پایدار در جامعه هستند.


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که ظرفیت‌های مهمی در نیروی انتظامی وجود دارد که باید به مردم شناسانده شود، از حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی در ۳۸ کلانتری استان خبر داد.


وی گفت: مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان با بهرگیری از کارشناسانی مجرب به صورت رایگان به ارائه خدمات مشاوره‌ای به هم استانی‌های عزیز هستند.


وی افزود:مردم انتظار دارند پلیس حقوق شهروندی را رعایت کند، اما انتظار پلیس از مردم حفظ و رعایت وظیفه شهروندی و احترام به قانون و حقوق دیگران است.


در این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدیه از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان تقدیر تجلیل شد.


انتهای پیام/ع


رسانه‌ها ستون‌های امنیت پایدار در جامعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.