سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

فعالیت بیش از 70 درصد رسانه‌های استان کردستان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در سالیان گذشته حدود 30 درصد رسانه‌های این استان فعال بودند اما هم اکنون بیش از 70 درصد فعالیت دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام رحیم جعفری، امروز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران استان کردستان، گفت: تعداد رسانه‌های استان کردستان در دولت یازدهم رشد 51 درصدی داشته‌اند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه عنوان کرد: دولت به تنهایی توان مالی حمایت از همه رسانه‌ها را ندارد و خود رسانه‌ها هم باید خود را اداره کنند.

وی در ادامه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات دور هفتم خانه مطبوعات استان کردستان اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه بدون هیچگونه دخالتی این انتخابات برگزار شد و کارها را به خانه مطبوعات استان واگذار کرده‌ایم.

حجت الاسلام جعفری اعلام کرد: خوشبختانه وضعیت رسانه‌ای استان کردستان نسبت به دیگر استان‌ها ممتاز است و جامعه رسانه استان به خوبی در زمینه اطلاع رسانی مشغول به فعالیت هستند.

راه اندازی کمیته ارتباطات و رسانه در کردستان

مسئول مطالعات راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان هم در این برنامه اظهار کرد: کمتیه ویژه‌ای را در مرکز مطالعات راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان با عنوان کمیته ارتباطات و رسانه فعال خواهیم کرد.

کریمی هدف از راه اندازی این کمیته را آینده پژوهی و انجام کارهای پژوهشی در حوزه رسانه برشمرد.

رئیس خانه مطبوعات کردستان هم اظهار کرد: هم اکنون بیش از 70 درصد رسانه‌های استان کردستان فعال هستند و این ظرفیت بسیار خوبی است.

خبات ساعدی افزود: هیات مدیره دور هفتم خانه مطبوعات کردستان هم با هدف ارتقای شان و منزلت اعضای رسانه استان کار خود را شروع کرده‌اند و برگزاری جشنواره مطبوعات در اسفندماه سال جاری و کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های آتی این خانه خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود به ضرورت اعتماد مسئولان به جامعه رسانه استان تایید کرد و گفت: عدم اعتماد مسئولان و مدیران به جامعه رسانه‌ای استان یکی از بزرگترین مشکلات است که لازم است این نگاه تغییر کند.

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.