سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فرصت دوباره به دانش آموزان جامانده برای نام نویسی کتب درسی

دانش آموزانی که از نام نویسی کتاب جامانده اند، فرصت دوباره را از دست ندهند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجید پیشرو کارشناس کتب درسی و نشریات کمک درسی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: دانش آموزان با مراجعه به سایت https://www.irtextbook.com به صورت فردی و با مراجعه به مدارس به صورت گروهی نام نویسی کنند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان جامانده پایه دوم تا ششم، پیش دانشگاهی و هشتم و نهم استعدادهای درخشان که نیازمند کتب درسی تکمیلی هستند دهم تا سی ام مرداد برای ثبت نام کتب درسی فرصت دارند در این سامانه نام نویسی کنند.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک درسی اداره کل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: تاکنون ۴۰۰ هزار و ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم و پیش دانشگاهی موفق به ثبت نام کتب درسی شده اند و ثبت نام دانش آموزان کلاس اول ادامه دارد.

پیشرو بیان کرد: دانش آموزان پایه اول ابتدایی باید توسط مدیران مدارس در سامانه سناد به صورت کامل ثبت نام شوند تا والدین آن‌ها بتوانند برای درخواست کتاب آن‌ها در سایت https://www.irtextbook.com
ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه همانند سال های گذشته از ۱۵ شهریور کتب درسی خود را از کتاب فروشی‌های سطح شهر تهیه کنند.

انتهای پیام/ن

ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.