سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اعلام نفرات برتر مسابقات استانی قرآن کریم خراسان رضوی

۳۱۹ نفر ازبانوان در رشته‌های قرائت، ترتیل، دعاخوانی، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء و تفسیر بایکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در رشته حفظ کل؛ فاطمه علی آبادی، سمانه سادات موسوی و آمنه سادات موسوی و در رشته حفظ ۵ جزء نرگس شریعتی کوهبانی، حوریه حقیقی و هانیه علیزاده از مشهد مقدس به عنوان نفرات برتراین دوره از مسابقات معرفی شدند.

رویا فضایلی، ویدا ودیعی و عقیله مختاری در رشته حفظ ۱۰ جزء و مرضیه میرزایی پور، معصومه صهبایی و فهیمه آخوندزاده فاضلی نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق هستند.

از مشهد  بانوان؛ فرزانه کلالی، زینب حسن زاده و نسرین گلکمانی در رشته قرائت ترتیل و بی بی مریم حسینی، زهرا نقی زاده و انسیه وفائی مقانی در رشته‌ی دعاخوانی رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در رشته‌ی حفظ ۲۰ جزء، فاطمه خالقی از مشهد، فاطمه سادات آنوشا از سبزوار و نجمه ملک پورزاده از چناران رتبه اول تا سوم و دررشته تفسیر؛ نجمه هاشم پور از تربت جام و سید مجتبی جلیل زاده از تربت حیدریه موفق به کسب رتبه ها‌ی برتراستانی شدند.

چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در بخش خواهران از ۱۴ تا ۱۶ مردادماه در محل مجتمع آموزشی شهید کامیاب مشهد  برگزار شد.

 

انتهای پیام//ف. م
 
 
 

اعلام نتایج چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.