سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

آمادگی فدراسیون برای برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی در کردستان

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از آمادگی فدراسیون تیراندازی با کمان برای برگزاری اردوهای تیم ملی در استان کردستان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدعلی شجاعی دیروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: اگر کردستان مایل باشد فدراسیون اردوهای تیم ملی را برای ارتقای این رشته ورزشی در استان برگزار خواهد کرد.

وی افزود: رشته تیر اندازی نیاز به وجود زیرساخت‌هایی دارد که اگر این زیرساخت‌ها در استان فراهم شود فدراسیون در بحث کمک به لحاظ فنی و تربیت مربیان آمادگی هر نوع حمایتی را دارد.

 رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان بیان کرد: این رشته ورزشی مختص رنج خاصی نیست و در تمام سنین قهرمانی داریم و رنج مدال‌آوری در این رشته به 20 سال می‌رسد.

 شجاعی افزود: استان‌های مرزی به لحاظ استعداد در رشته‌های مختلف ورزشی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی هستند و این استان‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند

عدم وجود فضای مناسب برای برگزاری مسابقات رشته تیراندازی در کردستان

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه گفت: فضای مناسب برای برگزاری مسابقات رشته تیراندازی در کردستان را ندریم.

 حامد جولایی بیان کرد: تیراندازی با کمان شرایط و زیرساخت‌های خاص دارد و ما در استان در حال حاضر متاسفانه فضای مناسب این رشته را نداریم.

 وی گفت: در حال حاضر فضایی در استادیوم ملک‌نیا وجود دارد که سعی داریم که با ایجاد زیرساخت‌های لازم این فضا و مکان را برای این رشته ورزشی مهیا سازیم.

جولائی در پایان تاکید کرد: با توجه به استعداد و ظرفیت‌هایی که در استان داریم می‌توانیم در مسابقات آسیایی و جهانی نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام/ م ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.