سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اسکان ۶۶ هزار میهمان تابستانی در مدارس فارس

بیش از ۶۶ هزار میهمان تابستانی در قالب ۱۸ هزار خانواده در مدارس و اماکن اقامتی فارس اسکان داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرادی کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: از ابتدای تابستان تاکنون ۶۶ هزار و ۵۲۶ مسافر در قالب ۱۸ هزار و ۶۲۴ خانواده در مدارس و اماکن اقامتی استان فارس اسکان داده است.


وی افزود: ستاد اسکان تابستانه فرهنگیان استان فارس با هزار و ۶۰۰ کلاس درس در ۲۲۰ مدرسه آماده اسکان زائران و مهمانان فرهنگی است.


مرادی ادامه داد: علاوه بر مدارس و کلاس‌های درس، بیش از 100 اتاق به شکل ویژه نیز در خوابگاه‌های دانش آموزی آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنان را دارد.


وی بیان کرد: در فصل تابستان در مقایسه با ایام نوروز حدود ۱۰ درصد ظرفیت پذیرش اسکان داشته ایم.


مرادی اظهار داشت: در شهر شیراز نیز ۶۰۰ کلاس درس در ۸۰ مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار و ۵۰۰ مهمان در شبانه روز آماده اسکان مهمانان فرهنگی است.


وی گفت: در استان ۵۵ پایگاه و در شیراز هم یک پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده که ۵۶۰ نفر عوامل اجرایی از ۲۵ خرداد تا ۲۰ شهریور آماده ارائه خدمات به مسافران، میهمانان و زائران تابستانی هستند.


مرادی افزود: فرهنگیان سراسر کشور می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.eskan.medu.ir نسبت به رزرو محل اسکان خود اقدام کنند.


وی ادامه داد: پایگاه مرکزی پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی استان فارس، در شیراز خیابان حر، روبروی باشگاه فرهنگیان ، دبستان ابوریحان قرار دارد و فرهنگیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پذیرش می‌توانند با تلفن ۳۲۲۷۹۷۳۸ - ۰۷۱ تماس بگیرند.


کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: تابستان پارسال ۳۳۱ هزار و ۲۰۸ نفر روز در مدارس فارس اسکان داده شدند.
انتهای پیام/ر

اسکان میهمانان تابستانی در اماکن اقامتی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.