مسوول امور رفاهی کارکنان اداره آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با آغاز سفرهای تابستان بیش از ۱۷ هزار نفر روز در مدارس فارس اسکان داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داوود مرادی کارشناس مسوول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۷ هزار و ۳۱۳ نفر روز از ۲۵ خرداد تا امروز ۷ تیر در مدارس فارس اسکان داده شده اند.


مرادی با بیان اینکه بیش از هزار و ۶۰۰ کلاس درس در قالب بیش از ۲۲۰ مدرسه آماده اسکان زائران و مهمانان فرهنگی در تابستان است، افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ هزار نفر روز افزایش داشته است.


وی ادامه داد: در شیراز ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۸۰ مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار و ۵۰۰ مهمان در شبانه روز آماده شده است.


مرادی اظهار داشت: این تعداد فضای آماده شده ظرفیت پذیرش هشت هزار و ۵۰۰ نفر در شبانه روزی یجاد کرده است.
وی بیان کرد: در استان ۵۵ پایگاه و در شیراز هم یک پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده از ۲۵ خرداد تا ۲۰ شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران، میهمانان و زائران تابستانی است.


مرادی تصریح کرد: فرهنگیانی که قصد سفر به استان فارس را دارند با مراجعه به سامانه مهمانان فرهنگی به آدرس اینترنتی www.eskan.medu.ir می‌توانند نسبت به رزرو محل اسکان اقدام کنند.


کارشناس مسوول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: پایگاه مرکزی پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی استان فارس، در شیراز، خیابان حر، روبروی باشگاه فرهنگیان - دبستان ابوریحان واقع شده است و فرهنگیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۳۲۲۷۹۷۳۸ - ۰۷۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار