سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فناوری های نوین بهره وری مدیریت شهری را ارتقا می دهد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فناوری های نوین شهری علاوه بر کاهش هزینه های شهر، سطح خدمت رسانی و بهره وری را بالا می برد به همین دلیل مدیریت شهری به سمت استفاده از آن حرکت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عدنان زادهوش اظهار کرد: جشنواره فناوری های نوین شهری بدین منظور از سوی مدیریت شهری کلید خورد که به شکل سنتی کار کردن در برخی مواقع حتی در صورت پرکاری نتیجه مطلوب را به دنبال نداشت.

وی ادامه داد: دهها سال است که برخی کارها را به شکل سنتی در شهرداری ها انجام می دهند که هزینه های بالایی دارد در حالی که کارایی آن کم است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در حالی که برخی اوقات با یک عمل اندیشمندانه و استفاده از فناوری های روز جهان برای همان کارها، کارایی بالاتری شاهد هستیم که هزینه های کمتری را نیز در بر خواهد داشت بر همین اساس شهرداری به این سمت حرکت کرد که از فناوری های نوین در فضای شهری استفاده شود به طور مثال از عمود پروازی که در عرصه آتش نشانی از آن رونمایی شد، کمک بسیاری به فعالیت های امدادی آتش نشانی کرد.

وی اضافه کرد: وقتی که موضوعی اعلام می شود اندیشمندان بزرگ یک شهر و کشور آنچه را که به عنوان علم روز کارایی دارد را عرضه می کنند و مدیران شهری متناسب با آن کار علمی که چه در دانشگاه و چه در شرکت های دانش بنیان انجام شده را به خدمت شهر می گیرند.

این عضو شورا تاکید کرد: این خدمت هم هزینه های شهر را کم می کند هم سطح خدمت رسانی و بهره وری را افزایش می دهد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه شاهد هستیم که در ارگان های مختلف اجرایی کشور به شکل سنتی کاری انجام می شود و از فناوری های نوین در این عرصه بهره برداری نمی کنیم.

زادهوش بیان کرد: ما اگر بتوانیم در حمل و نقل عمومی از این فناوری ها استفاده کنیم به کاهش آلودگی هوا کمک بسیاری می شود.

وی اظهارکرد: بهتر آن است که از موتورهای برقی استفاده کنیم و این فناوری روز دنیا را نهادینه کنیم و به فکر سلامت شهر هم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این مسائل دست به دست هم می دهد تا ما بتوانیم علاوه برداشتن آثار تاریخی و میراثی به شهری پیشرفته و مدرن دست یابیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.