سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفرهای کاری رئیس مستعفی فدراسیون به استان ها!

علیرضا رحیمی که چندی پیش از ریاست فدراسیون هندبال استعفا داده بود در هیات هندبال بوشهر حاضر شد تا پس از غیبت کوتاه خود دوباره به هندبال بازگردد.

به گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون هندبال کشورمان از اواخر سال 95 تا همین چند روز پیش ، پس از مدت ها آرامش نسبی را تجربه کرد . اما با استعفای علیرضا رحیمی و نا مشخص بودن وضعیت این مدیر قدیمی برای ادامه کار در فدراسیون هندبال ، بار دیگر هندبال با  سردرگمی و حاشیه رو به رو شد.

بدهی های مالی نسبتا زیاد فدراسیون هندبال و به گفته برخی کارشناسان حواشی و بی اخلاقی ها در گوشه و کنار باعث شد تا علیرضا رحیمی که پیش از این هم 16 سال هدایت هندبال را بر عهده داشت از این کار کنار بکشد و نامه استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه بدهد. با این حال هنوز مسئولان وزارت با این استعفا موافقت نکرده اند و بسیاری هم معتقدند که این اتفاق نمی افتد. زیرا با شرایط کنونی هندبال شخصی به غیر از رحیمی نمی تواند ناخدای این کشتی گرفتار طوفان باشد. تیم ملی هندبال که پس از یک سال تعطیلی چندی پیش فعالیت خود را آغاز کرد ، بنا به گفته کارشناسان تنها به دلیل حضور رحیمی توانست شاهد حضور تمام بازیکنان و لژیونر هایش باشد.

بسیاری معتقدند که اگر رحیمی از هندبال برود ارگان ها مختلف هندبال از جمله تیم ملی با مشکلات بسیار زیادی رو به رو می شوند. شاید بی دلیل نبود که پس از استعفای رحیمی بیانیه های مختلفی از سوی ورزشکاران ، داوران و روسای هیات های هندبال کشورخطاب به وزارت ورزش و جوانان برای بازگشت رحیمی فرستاده شد.  البته مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم تمایل چندانی برای موافقت با استعفای وی نشان ندادند و حتی شنیده شده که قول مساعدت و همکاری هم ارائه داده اند.

رحیمی که از زمان استعفای خود تا کنون به فدراسیون هندبال نیامده است در یکی - دو روز گذشته به بوشهر رفته  و در هیات هندبال این استان حاضر شده تا نشان دهد به طور کامل از هندبال کنار نکشیده است.  حضور وی در بوشهر می تواند نشان دهنده بازگشت دوباره اش به هندبال باشد.

البته بعید نیست که رحیمی در صورت بازگشت دوباره به هندبال وضعیتی بهتر از قبل داشته باشد زیرا ممکن است که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان بر سر مشکلات این رشته به توافقاتی رسیده باشد.

انتهای پیام /

بازگشت دوباره رحیمی به هندبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۱۵:۲۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
..................