سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات ایجاد اشتغال به شهرستان گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات ایجاد اشتغال به شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار گرمی اشاره به اختصاص اعتبارات ۴۰ میلیارد تومانی دولت و بنیاد علوی به استان اردبیل گفت: حدود ۵ میلیارد تومان از این اعتبارات در قالب تسهیلات ایجاد اشتغال به شهرستان گرمی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: شهرستان گرمی شرایط ایده‌آلی از قبیل دارا بودن برق صنعتی، نیروی انسانی علاقه مند و امتیاز منطقه محروم  را برای سرمایه‌گذاری دارد و این مساله در جذب سرمایه‌گذار در این منطقه بسیار موثر است.

فرماندار گرمی عنوان کرد: گرمی یک منطقه مرزی است و ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای مرزداران یک امر حیاتی می‌باشد که در این خصوص نشست‌های متعددی در تهران، اردبیل و گرمی با مدیران بنیاد علوی و دیگر مدیران دولتی داشته‌ایم.

امامی با اشاره به کاهش جمعیت شهرستان گرمی بر اساس آخرین آمار افزود: کارخانه شیرآلات قهرمان با حمایت‌های ۴ میلیارد تومانی دولت در تامین زیر ساخت‌های آب و گاز در هفته دولت افتتاح و رسما شروع به کار خواهد کرد که در مرحله نخست ۶۰۰ نفر و با راه‌اندازی دیگر واحدها بیش از هزار نفر در این مجموعه شروع به کار خواهند کرد.

وی گفت: پروژ‌های راکد و نیمه‌راکد نیز در این زمینه تعیین تکلیف خواهند شد و راهکارهای واگذاری این طرح ها به بنیاد علوی بررسی می شود تا با تصمیم‌گیری درست در این زمینه شرایط را برای ایجاد اشتغال بیشتر در این شهرستان فرآهم کنیم.

 

انتهای پیام/ح

شرایط گرمی برای سرمایه‌گذاری ایده‌آل است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.