سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پیشرفت 85درصدی شبکه آب وفاضلاب گنبکی ریگان

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان ریگان گفت:شبکه آب وفاضلاب شهر گنبکی پیشرفت 85درصدی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین پیدایش  افزود :با اقدامات صورت گرفته در زمینه آبرسانی به شهر گنبکی رضایتمندی اهالی گنبکی را در پی داشته است .
وی ابراز داشت:توسعه 100درصدی محله دولت آباد که از اول انقلاب تا کنون هیچ گونه لوله گذاری در آن صورت نگرفته است که با لوله گذاری کامل از آب شرب سالم وبهداشتی برخوردار شدند
مدیر امور آب وفاضلاب شهری ریگان با اشاره به اقدامات انجام شده درشهر گنبکی تصریح کرد :حفر یک حلقه چاه که خط انتقال آب وبرق آن در حال اجرا می باشد که  تا ماه آینده تجهیز وبه بهره برداری خواهد رسید که مشکل افت فشار ویا کم آبی در شهر گنبکی نخواهیم داشت .
پیدایش افزود :تا کنون در شهر گنبکی ریگان 32کیلومتر توسعه وبازسازی انجام و880فقره انشعاب بازسازی  وانشعابات غیر مجاز در سطح شهر جمع آوری شده است.
وی از احداث مخزن 3000متر مکعبی بالغ بر یک میلیارد تومان با پیگیریهای فرماندار ریگان خبر داد وعنوان کرد:این اعتبار جذب وجانمایی مخزن صورت گرفته است .
مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان ریگان از شهروندان خواست نسبت به پرداخت قبوض به موقع آب خود اقدام نمایند تا ما شهاد خدمات رسانی بهتری به شهروندان باشیم .
پیدایش گفت: محمد رضا مرادی به عنوان مدیر آب وفاضلاب شهر گنبکی معرفی  واز خدمات ناروئی مدیر سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

پیشرفت 85درصدی شبکه آب وفاضلاب شهر گنبکی ریگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.