سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مسئولان از نقد منصفانه نگران نمی شوند

معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: مسئولان هیچگاه از نقد منصفانه نگران و ناراحت نمی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود رضا عراقی، معاون امور عمرانی استانداری همدان در همایش پیاده روی خانوادگی خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار افزود: خبرنگاران با نکته سنجی، تمامی مسائل و رویدادهای جامعه را تحلیل و بررسی می کنند و نظارت مستمر اصحاب رسانه، نکته سنجی و تذکر به موقع خبرنگاران موجب شده قطار توسعه از مسیر اصلی خود خارج نشود.

وی اضافه کرد: خبرنگاران در تقدیر و تمجید یا نقد عملکرد مسئولان همواره باید منفعت مردم و کشور را مد نظر داشته باشند.

عراقی یادآور شد: ملت ایران در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی بر خلاف رژیم ستم شاهی در رقم زدن سرنوشت کشور سهیم هستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در تصمیم گیری ها نقش دارند.

عراقی در ادامه گفت: با تلاش هیات رئیسه شرکت سیاحتی علیصدر، این شرکت به عضویت هیات رئیسه سازمان توریسم جهانی درآمده است.

وی با بیان اینکه گردشگری محور توسعه همدان به شمار می رود ابراز امیدواری کرد: بتوان با پیوستن به هیات رئیسه توریسم جهانی و حمایت فکری و نوشتاری خبرنگاران ، شاهد افزایش حضور گردشگران در این استان باشیم.

12تا 17 مرداد ماه در استان همدان به نام هفته خبرنگار نامگذاری شده است و برنامه های هفته خبرنگار در همدان از روز پنجشنبه 12 مرداد ماه با حضور خبرنگاران در گلزار شهدای شهر همدان آغاز شد.

حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و برگزاری رقابت های ورزشی از جمله برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/ د

هفته خبرنگار در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.