سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس كميته فوتبال مجلس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس از وزير ورزش درباره اقدام این دو فوتبالیست توضيح می‌خواهد

رحیم زارع گفت: از وزير ورزش و فدراسیون فوتبال توضيحاتی را می‌خواهیم و مسئولین در فراكسيون ورزش بايد پاسخگو باشند.

رحيم زارع رييس كميته فوتبال فراكسيون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با    خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  در باره بازی فوتبال دو بازيكن ايرانی در مقابل تيم رژيم صهيونيستی عنوان داشت: بازيكنان می‌توانند در قراردادهايشان قيد كنند به لحاظ ارزش ها و اهداف ملی، اسراييل برای ما خط قرمز است و در برابر  چنین دیدارهایی نباید وارد میدان شوند.

وی افزود:اين افراد بازيكنان ملی ما هستند و در آينده بايد همراه تيم ملی باشند و اگر اين خط قرمز را بشكنند، حركتی خلاف آرمان های ملی ما بوده و ممکن است محروم شدن آن‌ها از انجام بازی های ملی را به دنبال داشته باشد.

زارع در ادامه عنوان كرد:رژيم صهيونيستي هيچ وقت دست از كشتار ،دشمنی‌ها و حركت های تروريستی و كشتار مردم بیگناه و مسلمان بر نخواهد داشت و ايران اسلامی يك الگو برای ايستادن در برابر اسراييل و جنايت هايش است.

وی افزود: مديران فدراسیون فوتبال بايد اعلام كنند كه ورزشكاران ما در رده ملی ؛ باشگاهی و يا حتی تداركاتی در برابر تیم های رژيم غاصب بازی نمی‌كنند و اين خط قرمز و آرمان ملی ما است.


زارع گفت: بطور حتم از وزير ورزش و فدراسیون فوتبال توضيحاتی را می‌خواهیم و در فراكسيون ورزش بايد پاسخگو باشند. شايد در تيم ملی هم اين بازيكنان ديگر جايگاهی نداشته باشند.


رييس كميته فوتبال فراكسيون ورزش با انتقاد از اقدام این دو فوتبالیست  تصريح كرد: اين بازيكنان در هر مرتبه و جايگاهی كه در حال حاضر قرار گرفتند و اگر امروز خواهان بازی در تيم ملی هستند، بايد بدانند وامدار ارزش های جمهوری اسلامی ايران و خون شهدا هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.