رئيس فراكسيون ورزش مجلس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزارت ورزش درباره بازی ملی پوشان ايران با صهیونیست‌ها توضيح دهد

رييس فراكسيون ورزش مجلس گفت: وزارت ورزش درباره بازی ملی پوشان ايران با صهیونیست‌ها به افكار عمومی توضيح دهد.

وزارت ورزش درباره بازي ملي بوشان ايران با ورزشكاران رژيم صهيونيستي به افكار عمومي توضيح دهد/شايد ورزشكاران مقصر نباشندمحمدرضا تابش رييس فراكسيون ورزش در گفتگو با   خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازي دو ورزشكار ايراني با ورزشكاراني از رژيم صهيونيستي گفت: ما از اين رخداد متاسف هستيم و از فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش ميخواهيم ابعاد حقوقي اين موضوع را مورد بررسي قرار دهند و نتيجه را براي افكار عمومي اعلام كنند.

وي افزود: باتوجه به اينكه سياست جمهوري اسلامي ايران عدم رويارويي با ورزشكاران رژيم غاصب صهيونيستي در ميادين ورزشي است، خوب بود اين موضوع را ورزشكاران ما را رعايت مي كردند.

تابش همچنين تاكيد كرد: وزارت ورزش بايد از نظر قانوني قراردادهاي اين ها رو بررسي كند كه اگر در اين مسابقه بازي نمي كردند آيا جرايمي متوجه آن ها مي شد يا خير؟

رييس فراكسيون ورزش با بيان اينكه اين دو ورزشكار، شهروند ايراني هستند و اين موضوع ضرورت آموزش و راهنمايي حقوقي به ورزشكاراني كه در خارج از ايران به فعاليت مشغول هستند محرز مي كند كفت: اين مساله مي تواند هشداري باشد كه وزارت ورزش آموزش هاي حقوقي رو به ورزشكاران ايراني در خارج از كشور بدهد كه اينچنين مسائلي تكرار نشود.


تابش  در پایان خاطرنشان کرد: احساسات جريحه دار شده اما ممكن است خود ورزشكاران تقصيري نداشته باشند و بواسطه قراردادهايشان ملزم به حضور در مسابقات بودند. اجازه بدهند با آرامش اين مساله تحقيق شود تا وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال نتيجه را به افكار عمومی اعلام كنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
لواسانات تشریف دارند،مزاحم نشو برو ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار