سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسی خانی در مراسم استقبال از تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی؛

تاکسی های ایرانی بدون راننده در راه است

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: تاکسی‌های بدون راننده ساخت ایران تاسال ۲۰۳۰ وارد خیابان‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی موسی خانی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از افتخارآفرینان مسابقات جهانی ربوکاپ  2017 ژاپن در فرودگاه امام خمینی اظهار کرد: من از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می کنم که اهمیتی ویژه به شما جوانان دادند و این همان تکریم نخبگان است که با حضور خود در مراسم استقبال به طور عملی نشان دادند.

وی بیان کرد:این اولین بار است که مقامات کشور در سطح بالایی از دانشجویان استقبال کردند .

موسی خانی افزود: توجه ویژه به نخبگان یکی از مسایل مهم در دانشگاه آزاد است و آیین نامه ای صادر شد که مبنی بر آن از نخبگان دانشگاهی حمایت می شود .

وی ادامه داد: خودرو برقی دانشگاه آزاد به زودی شماره گذاری می شود و مسئولیت ما با این اقدامات سنگین تر می شود و ما باید به سمت تحقیقات کاربردی برویم .

رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دانشگاه آزاد در مسابقات جهانی ربوکاپ  2017 ژاپن مقام های خوبی را کسب کرده همچنین در دانشگاه های دولتی تیم های دانشجویی از دانشگاه امیرکبیر و تبریز مقام های خوبی را کسب کردند و در این دوره ۱۹ مقام بدست آورده شده و تیم دانش آموزی نیز سه مقام کسب کردند .

وی ادامه داد: ما نشست های خوبی در حوزه ساخت پروتز های دندان با ژاپن داشتیم و قرار است کارهای مشترکی انجام شود و پروژه ساخت خودرو خودکار دانشگاه آزاد آغاز شده و  تا سال ۲۰۳۰ تاکسی های بدون راننده ساخت ایران  وارد خیابان  می شود و این کار  نتیجه خوبی در  اقتصاد ملی دارد .

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.