سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش بسکتبال:حدادی قوت قلب تیم ملی است

مشایخی گفت: حضور حامد حدادی در مسابقات کاپ آسیا برای تیم ملی بسکتبال قوت قلب است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بسکتبال کاپ آسیا 2017، از 17 مردادماه به میزبانی بیروت لبنان آغاز خواهد شد  و تیم ملی بسکتبال کشورمان با هدایت مهران حاتمی خود را برای این رقابت ها آماده می کند.

سجاد مشایخی، ملی پوش بسکتبال ایران درباره این رقابت ها به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت های کاپ آسیا امسال با حضور نیوزلند و استرالیا سخت تر شده است. با اینکه استرالیا با ترکیب اصلی در این مسابقات شرکت نمی کند اما آنها بسکتبال را بلد هستند و فیزیکی بازی می کنند. همچنین تیم سوریه بازیکنی با قامت 2/14 دارد که کار ما را کمی سخت می کند.

مشایخی درباره گروهی بندی تیم ها عنوان کرد: طبق نظرسنجی،گروه A که ایران در آن قرار دارد، جزء دومین گروه سخت در این رقابت ها است بنابراین در گروه تقریبا سختی قرار داریم.

 ملی پوش بسکتبال ایران درباره پیوستن حامد حدادی به تیم ملی بیان کرد: حضور حامد حدادی در تیم ملی برای ما قوت قلب است و او در پست 5 می تواند کمک زیادی به ما کند. در واقع حدادی تکیه گاه خوبی برای ما است.

او درباره حریفان ایران در این مسابقات گفت: تمام حریف ها در این مسابقات، سر سختند اما لبنان و اردن گربه سیاه ایران هستند و بازی ایران با این دو تیم نزدیک است و  همیشه گره می خورد.

 گارد راس ایران افزود:حامد حدادی و اوشین ساهاکیان،  دیر به تیم  اضافه شدند اما هر دو کار بلد هستند و در این چند روز باقی مانده سعی داریم حرکات تاکتیکی را مرور کنیم تا هماهنگ تر شده و در نهایت نتیجه بهتری کسب کنیم.

 

انتهای پیام/

حضور تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات کاپ آسیا

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.