سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

مشارکت ۵ میلیاردی میاندورودی‌ها با کمیته امداد

میاندورودی‌ها پنج میلیارد و ۴۹ میلیون و ۸۸۲ هزار ریال جهت خدمت رسانی مطلوب به مددجویان، در بخش‌های مختلف با کمیته امداد مشارکت داشتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  امید صادقی قائم مقام کمیته امداد میاندورود با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در بخش‌های حمایتی شامل مسکن، درمان، جهیزیه و کمک‌های موردی برای مددجویان هزینه می‌شود گفت: مشارکت مردم میاندورود در بخش صدقات، اکرام، زکات و مرکز نیکوکاری در چهار ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.


وی افزود: کمک‌های مردمی در بخش‌های عمرانی، درمانی، تامین جهیزیه، فرهنگی و اشتغال برای مددجویان هزینه شده است.


قائم مقام کمیته امداد میاندورود با شاره به اینکه در این شهرستان ۱۷۱ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی ۷۷۵ نفر از حامیان برخوردارند، گفت: یک میلیاردو یک میلیون و ۳۴۳ هزار ریال از سوی حامیان در این مدت به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک شد.


صادقی به جذب حامیان در ماه مبارک امسال اشاره کرد و افزود: جذب حامیان در ماه رمضان سال جاری نسبت به سال قبل ۱۶ برابر رشد داشته است.


وی با بیان اینکه خیران و حامیان در بخش‌های تامین معیشت خانواربه ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک می‌کنند، گفت: به مناسبت دهه کرامت از ۲۶ نفر از خیران و نیکوکارن برتر این شهرستان تجلیل شد.


صادقی افزود: دو هزار و ۴۷۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد میاندورود قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


کمک ۵ میلیاردی میاندورودی‌ها به کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.