حامیان و خیران شهرستان رامسر یک میلیارد و ۹۸ میلیون ریال ۴ ماه امسال به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویزسرایی مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر با بیان اینکه حامیان و خیران در خدمت رسانی مطلوب به مددجویان با این نهاد مشارکت دارند، گفت: ۲۹۳ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین در این شهرستان از حمایت مادی و معنوی ۲ هزار و ۴۸ نفر از حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه این حامیان به صورت نقدی به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک می‌کنند، افزود: میزان کمک‌های حامیان در ۴ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشت.

مدیر کمیته امداد رامسر سرانه دریافتی هر یتیم تحت حمایت را یک میلیون و ۸۰۰ هزار رالد بیان کرد و گفت: این مبلغ علاوه بر مستمری ماهیانه خانواده به حساب فرزند، با مدیریت سرپرست خانواده واریز می‌شود. ‏

وی افزود: ایتام دارای شناسنامه نیازمندی، با اولویت‌های نیاز خانواده هستند که با مراجعه حامی، نوع نیاز یتیم و خانواده در اختیار حامی قرار داده می‌شود و پس از آن کمک‌های حامی با اطلاع و ارائه عملکرد ماهانه و سالانه به فرد خیّر، صرف اموری مانند خرید مسکن، تامین جهیزیه و هدیه ازدواج، درمان و تحصیل ایتام می‌شود. ‏

مدیر کمیته امداد رامسر با بیان اینکه ۳۰ نفر از ایتام زیر پوشش این نهاد، از طرح آتیه بهرمند هستند، افزود: طرح آتیه به منظور تدبیر و تامین آینده ایتام تحت حمایت، طراحی شده است.

وی گفت: پرداخت بیمه آتیه با جلب رضایت حامیان طرح اکرام ایتام و همچنین جذب حامیان و خیران جدیدی که تمایل به همکاری در این زمینه را دارند، اجرایی می‌شود.

سرایی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار رامسر از آنان خواست تا بیش از پیش با این نهاد جهت توانمند سازی محرومان و نیازمندان همکاری کنند.

انتهای پیام/ع


خیران بازوان توانمند کمیته امداد در حمایت از ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.