سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه فناوری‌های علمی

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: جوانان ایرانی در عرصه فعالیت های فناوری اطلاعات پیشرفت های چشمگیر داشته اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتاميه بيست و نهمين المپياد جهاني‌ كامپيوتر۲۰۱۷، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، حمیدرضا عظمتی سخنگوي المپیاد جهانی کامپیوتر، حسین فرزانه معاون توسعه و پیشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان مربوطه عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار ‌شد.

در این مراسم ستاری ضمن خبر مقدم به شرکت کنندگان ور این رقابت جهانی اظهار کرد: فناوری اطلاعات و پیشرفت آن موجب عبور از روز های سنتی و پیشرفت علم شده است.

وی ادامه داد: جوانان ایرانی در حوزه کامپیوتر و فن آوری اطلاعات پیشرفت چشمگیر داشته اند و شرکت ها، استارت آپ هایی با این محور که در حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و پردازش حجیم مواردی از این دست است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تایید بر پیشرفت بعد علمی ایران تصریح کرد: اعتقاد داریم این المپیاد آموزش کلیدی برای برای علوم کامپیوتر است سیستم آموزشی ما از این المپیادها بهره بسیاری برده است.

ستاری بیان کرد: برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر در کشور برای نشان دادن ایفای نقش علمی و فناوری ایران تاثیر گذار است.

وی عنوان کرد: امیدواریم جوانان که در ایران المپیاد شرکت کرده و در ابتدایی راه علمی خود قرار دارند از این دستاوردها در مسیر صلح آمیز بهره گیرند و امید داریم این مسابقات در ایران برای شرکت کنندگان خاطره خوبی بوده باشد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.