سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

امیدواریم هیچ زندانی جرائم غیرعمد در زندان نماند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امیدواریم با کمک خیران و عموم مردم هیچ زندانی جرائم غیر عمد در زندان نداشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سید مرتضی بختیاری در ویژه برنامه «شکوه رضوان» با اشاره به مشارکت مردم در آزادی زندانی‌های جرائم غیر عمد، افزود: خوشبختانه با کمک خیران و مردم شهر مشهد طی ۱۱ سال گذشته ۸ هزار و ۳۰۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح «یا ضامن آهو» طی هشت سال گذشته توسط آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی در قالب این طرح با کمک خدام حرم مطهر رضوی ۸۸ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد می‌شوند که امسال نیز در ایام میلاد با سعادت حضرت رضا (ع) همین تعداد زندانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده برگشتند.



رهبر انقلاب پیشگام کمک به زندانیان جرائم غیر عمد



قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه رهبر انقلاب پیشگام کمک به زندانیان جرائم غیر عمدهستندافزود: در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری جزو پیشگامان کمک به آزادسازی جرائم غیر عمد بودند.

بختیاری گفت: اگر راننده‌ای در جاده تصادف کرد و منجر به فوت شخصی شد و به زندان افتاد نه تنها خانواده متوفی بلکه خانواده راننده هم عزادار می‌شوند، چون هر دو سرپرست‌های خانواده را از دست می‌دهند.

وی افزود: با کمک خدام دبیرخانه دائمی «ضامن آهو» از سوی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تشکل شده است و در حوزه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به زندانیان نیازمند فعالیت می‌کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امیدواریم به برکت حضرت رضا (ع) و با کمک خیران و زائران حرم مطهر رضوی هیچ بدهکار جرائم غیر عمد در زندانی محبوس نباشد.

بختیاری با اشاره به مشارکت دیگر زندانیان و خانواده‌های بدهکار برای آزادی این دسته از زندانیان افزود: خوشبختانه روحیه تکریم و نوع دوستی در بین مردم ایران بسیار بالاست.

انتهای پیام//ف. ج
 
 

آزادی ۸۸ زندانی جرائم غیر عمد از زندان با کمک خدام حرم مطهر رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.