سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

پایان بلوک نخست شهرک خودرویی

معاون امور شهری و خدمات اجتماعی شهرداری قم گفت:بلوک نخست شهرک خودرو به پایان رسیده و پیش فروش آن به زودی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سامع،معاون امور شهری و خدمات اجتماعی شهرداری قم با بیان پیشرفت قابل‌قبول احداث شهرک خودرویی قم عنوان کرد: بلوک نخست این شهرک به‌صورت کامل به اتمام رسیده است که گنجایش استقرار 100 واحد صنفی را در خود دارد و پیش‌فروش آن نیز به‌زودی شروع خواهد شد.

وی افزود:خاک‌برداری پروژه به‌طور کامل به پایان رسیده است و در تلاش هستیم تا پایان سال 2 بلوک دیگر را نیز به بهربرداری برسانیم.

معاون امور شهری و خدمات اجتماعی شهرداری از اندیشیده شدن تمهیدات ویژه برای ایجاد رغبت در بین اعضای صنف خودرو ادامه می‌دهد: قیمت گذاری‌ واحدهای صنفی به نحوی در نظر گرفته‌شده است تا مشتریان به‌راحتی بتوانند در آن مستقر شوند.

سامع در نهایت باید این مطلب را مدنظر داشت که وجود اصناف و کارگاه‌های داخل شهری ازجمله معضلاتی است که سبب آلودگی‌های صوتی، سد معبر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده است و بر اساس طرح‌های بالادست و استانداردهای شهرسازی و معماری وجود این اصناف در شهر ممنوع است و دستگاه‌های مربوطه باید آن‌ها را در مکانی در خارج از شهر ساماندهی کنند، شهرک خودرویی قم نیز از وضعیت مشابهی برخوردار است و شایسته است تا شرایط احداث آن به نحوی پیش برود تا در آینده بتواند بخشی از معضلات شهری را کاهش و سبب رونق اشتغال در استان شود.

انتهای پیام/ ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.