سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدارمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با استاندار آذربایجان غربی

محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با حضور در دفتر استاندار آذربایجان غربی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ استاندار آذربایجان غربی در این دیدار به ظرفیت شهرهای مختلف استان و بویژه شهر تکاب اشاره کرد و گفت: شهر تکاب به عنوان شهر پایلوت در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است .

سعادت ادامه داد: شهرستان تکاب به لحاظ جغرافیایی و وجود معادن طلا ، و مردمانی سخت کوش و هنر پرور و همچنین  تولید فرش تکاب یکی از شهرستانهای مستعد استان به شمار می رود و ما از اجرای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در این شهرستان حمایت می کنیم.

در این دیدار محمدحسین حسین زاده با ارائه گزارشی از روند فعالیت های بانک رسالت گفت: بانک قرض الحسنه رسالت بانکی خرد است و مخاطبین آن ۸۰ درصد از افراد جامعه هستند که نیاز به تسهیلات کلان ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: این شبکه متشکل از پنج مجموعه( انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارآفرینی اجتماعی، پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، بانک قرض الحسنه رسالت و گروه توسعه کارآفرینی ثمین) است که بانک در این شبکه نقش تامین مالی خرد را برعهده دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه توسعه کسب و کارهای خُرد و خانگی در شهرهای کوچک و روستاها از جمله مهمترین اهداف این شبکه است ، افزود: تکاب یکی از مناطق مدنظر برای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت است که در حال حاضر به دنبال بررسی و مطالعه منطقه هستیم.

انتهای پیام/ب

 

دیدارمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با استاندار آذربایجان غربی

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.