رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: هم اکنون 60 واحد تولیدی نقده فعال است. 60 واحد تولیدی نقده فعال است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ قربان انوشه با اشاره به اینکه هم‌اینک تعداد واحدهای تولیدی صنعتی این شهرستان 93 واحد است گفت: از این تعداد 60 واحد فعال هستند.

وی افزود: امسال تایید سوخت واحدهای تولیدی و سردخانه‌های فعال شهرستان و نظارت بر عملکرد و مصرف آنها و نیز بازدید از شهرک‌های صنعتی، طرح‌های نیمه تمام، واحدهای شن و ماسه و بررسی مسائل و مشکلات واحدها انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: امسال پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد به واحدهای صنعتی تازه تاسیس با هماهنگی و همکاری صندوق توسعه کار آفرینی صورت گرفت.

وی از نظارت بر امورات اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی ده گانه شهرستان برابر مقررات و قانون نظام صنفی کشور خبر داد و بیان کرد: علاوه بر آن، نظارت بر کالا‌های طرح تنظیم بازار و همکاری جهاد کشاورزی و بازرسی اصناف در سطح شهرستان انجام شد.

انوشه تصریح کرد: امسال بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی و غیر صنفی انبارها و سردخانه‌ها و عمده فروشان و نیز رسیدگی به موقع به گزارشات مردمی شهرستان در خصوص کالای قاچاق در شهرستان انجام و از سوی دیگر بازرسی از کارخانه آرد و کلیه واحدهای صنفی نانوایی فعال در سطح شهرستان با همکاری ادارات ذیربط صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.