سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع)؛

اولویت بسیج رسانه مقابله با جنگ نرم دشمن

مقابله با جنگ نرم دشمن که شامل تهاجم فرهنگی و اقتصادی است یکی از اولویت‌های بسیج رسانه است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ یحیی سالاری جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم افتتاح کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در سبزوار گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن که شامل تهاجم فرهنگی و اقتصادی است یکی از اولویت‌های بسیج رسانه است موضوعی که بی توجهی به آن در سال‌های گذشته خسارت‌هایی را متوجه انقلاب و ارزش‌های ان از سوی دشمن نمود.

وی افزود: جنگ نرم باور‌ها و ارزش‌ها و مدیریت احساسات و رفتار‌ها را هدف خود قرار داده و کار سختی را پیش روی ما گذاشته و بسیج رسانه تجمیع انگیزه‌های معنوی و حرکت در مسیر آرمان‌های الهی که راهی روشن و سعادتمند می‌باشد.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) حمایت از فعالیت‌های فرهنگی را کاری ارزشمند و مورد تاکید بسیج رسانه دانست و گفت: جدای از نقد که باید منصفانه باشد رسانه باید فعالیت‌های مسئولان و برنامه‌ها را رصد کند و از استکبار ستیزی و مقابله با ظلم هراس نداشته باشد.

عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی نیز با بیان اینکه کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی به مرکزیت سبزوار دهمین کانون تخصصی بسیج رسانه در استان است گفت: این کانون بزرگترین کانون تخصصی است که با توجه به ظرفیت‌های موجود دومین قطب رسانه‌ای استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ فعال رسانه‌ای در منطقه غرب سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار / جوین / جغتای / خوشاب / داورزن وجود دارد گفت: در نخستین فراخوان حدود ۸۰ نفر از فعالان رسانه‌ای جذب این کانون شده اند و برنامه‌های پیش روی این کانون بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

در این مراسم آقای محمد مهرنیا پیشکسوت عرصه خبرگزاری ایرنا در سبزوار به عنوان مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی انتخاب شد.

انتهای پیام//ف. ج.


افتتاح کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در سبزوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.