سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

واگذاری هفت دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری های ملکشاهی

فرماندار ملکشاهی گفت: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید هفت دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری های ملکشاهی واگذار شده است.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،اسد قاسمی  در آیین واگذاری یک دستگاه لودر به دهیاری روستای میان تنگ اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت یازدهم به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته طی چهار سال گذشته خدمات ارزشمندی در حوزه زیرساختی ، عمرانی و خدماتی صورت گرفته و روند مهاجرت معکوس از شهر به روستا در این شهرستان کلید خورده است.


وی افزود: یکی از بارزترین خدمات دولت در روستاها تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات خدماتی و عمرانی است که با مشارکت دهیاری ها و سازمان همیاری ها و شهرداری ها صورت گرفته است.


فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: در طول سال های اخیر هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش 6 میلیارد به هفت روستای باولک ، قلعه جوق ، خوشادول ، گنبد پیرمحمد ، کلک نقی ، چم انار و میان تنگ واگذار شده که نقش ارزنده ای در تسهیل امور عمرانی و خدماتی روستاها داشته اند.


قاسمی با تأکید بر استقلال مالی دهیاری ها به عنوان متولی اصلی روستاها یادآور شد: این امکانات علاوه بر کارهای خدماتی و عمرانی روستاها به عنوان منبع درآمد عمومی دهیاری ها نیز محسوب می شوند.


وی اضافه کرد: این ماشین آلات با مشارکت 30 درصدی سهم دهیاری ها و 70 درصد سهم دولتی (سازمان دهیاری ها و شهردارهای استان) تأمین شده است.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی دارای سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر 15 روستا دارد که هشت روستا دارای دهیاری است.


انتهای پیام/ا


واگذاری ماشین آلات به دهیاری ملکشاهی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.