سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی: مشکلات مالی و حواشی علت استعفای رحیمی بود/ تغییر 5 رئیس و سرپرست در 3 سال عاقلانه نیست

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: مشکلات و بی اخلاقی ها عامل دلسردی رحیمی شد اما امیدوارم مسئولان وزارت ورزش اجازه ندهند که رحیمی از هندبال برود.

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی هندبال ایران که روز گذشته از جمله حاضران جلسه هماهنگی لیگ برتر هندبال هم بود در گفت و گو باخبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص این مراسم عنوان کرد: مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر هندبال با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار شد و ترتیب تیم ها مشخص شد. در مسابقات امسال 10 تیم حضور دارند. 8 تیم از تیم های سال گذشته هستند و 2 تیم هم به تازگی وارد این مسابقات شده اند.

او افزود: تیم های اول و دوم لیگ دسته یک سال گذشته یعنی نماینده یزد و ماهشهر دو تیمی هستند که امسال توانستند در مسابقات لیگ برتر حاضر شوند.

علیرضا حبیبی در مورد حاضران در این مراسم هم گفت: تنها نماینده غایب این جلسه نماینده تیم شهرداری کاشان بود که سال گذشته خودم هدایت آن را بر عهده داشتم و توانستیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابیم. در این جلسه نمایندگان باشگاه هر کدام به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند تا مشکلات نسبت به گذشته برای این مسابقات کمتر شود.

او درباره مسابقات بین المللی پیش رو اظهار داشت: امسال مسابقات بین المللی زیادی در سطح ملی و باشگاهی در پیش داریم که از جمله آن ها می توان به مسابقات جام باشگاه های آسیا، جام باشگاه های جهان و مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد.

وضعیت تیم هندبال شهرداری کاشان در هاله ای از ابهام است 

حبیبی درباره وضعیت باشگاه شهرداری کاشان هم گفت : حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر امسال در هاله ای از ابهام قرار دارد با این حال مسئولان این شهر به دنبال آن هستند تا شرایط حضور این تیم را در مسابقات پیش رو فراهم کنند. به هر صورت اگر این اتفاق هم رخ ندهد سهمیه این باشگاه به هیئت هندبال اصفهان می رسد تا به هر تیمی که می خواهند انتقال داده شود.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره حواشی این روز های هندبال گفت: در چند روز گذشته خبری به گوش ما رسید که خوب نبود، با استعفای رئیس فدراسیون هندبال بار دیگر یک مشکل به وجود آمد.

او ادامه داد: معتقدم بزرگترین مشکل ما در چند سال گذشته در هندبال چه در بخش تیم های ملی نوجوان، جوانان و بزرگسالان و چه در بخش باشگاهی نبود ثبات مدیریت در راس فدراسیون هندبال بوده است. ما در مدت کوتاهی 5 رئیس و سرپرست عوض کردیم که لطمه زیادی به هندبال زده است.

او افزود: سال گذشته پس از آن که 3 رئیس و سرپرست عوض شد انتخابات فدراسیون هندبال برگزار شد و سرانجام علیرضا رحیمی که سابقه بسیار خوبی در این رشته با سابقه 16 سال حضور در راس فدراسیون هندبال کشورمان و نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا داشت توانست با اکثریت آرا انتخاب شود. این مسئله جامعه هندبال را بسیار امیدوار کرد که با مشخص شدن رئیس جدید در این رشته راه هم مشخص شود اما متاسفانه بدهی های قبلی فدراسیون که مبلغی بالغ بر3 میلیارد تومان است و موعد پرداختشان نزدیک می شود دردسر بوجود آورد زیرا بسیاری از طلب کاران حتی حکم قضایی گرفته اند و مشکلات بسیار زیادی برای هندبال ایجاد کرده اند همچنین افرادی هم با حاشیه سازی و بی اخلاقی، رحیمی را دلسرد کرده اند.

تذکر های زیادی به بانیان این مسئله داده شده بود اما متاسفانه مشکلات ادامه داشت علاوه بر این ها مشکلات مالی هم باعث شد تا سرانجام رحیمی تصمیم به استعفا بگیرد حالا نمی دانم وزارت ورزش چه تصمیمی می گیرد اما خواهشی که من از مسئولان وزارت دارم این است که به فدراسیون هندبال و رحیمی کمک کنند تا مشکلات پیش رو رفع شود و حاشیه امنیت برای فدراسیونی ها ایجاد شود که بتواند به درستی برنامه های خود را عملی کند.

بی اخلاقی ها و حواشی کار هندبال را سخت کرد 

حبیبی در ادامه افزود: همه امید داشتند پس از انتخابات، آرامش به فدراسیون بیاید اما مشکلات مالی گریبان گیر مسئولان شد. به طور مثال در همین جلسه هماهنگی به غیر از یکی – دو باشگاه قدیمی که ساختار خوبی دارند و به صورت دولتی اداره می شوند بقیه باشگاه ها با مشکلات مالی درگیر هستند و مشکل اصلی بحث اقتصادی است.
البته رحیمی هم گفته بود که مسئولان وزارت قول پرداخت بدهی های فدراسیون را نداده اند. اما مهم ترین مسئله در استعفای رئیس فدراسیون هندبال، بی اخلاقی ها و حواشی بود که برخی برای حفظ منافع شخصی خودشان ایجاد کردند.

او افزود: متاسفانه در فضای مجازی  حرف هایی زده می شود که بی اخلاقی است, رحیمی هم می خواست تا با این نوع بی اخلاقی ها برخورد قاطع و محکمی صورت بگیرد.
این مسائل باعث دلسردی رحیمی شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که همه اعضای خانواده هندبال و روسا هیات ها در جلسه اعلام کردند که چشم انداز مالی ندارند و از رحیمی حمایت می کنند. همه دیدند که حتی ملی پوشان با ارائه نامه ای حمایت خود را اعلام کردند و از وزارت خواستند تا این مشکل را رفع کند، با این تفاسیر امیدوارم آرامش به هندبال بازگردد.


انتهای پیام /



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.