سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

آغاز عملیات اجرایی تأمین آب شرب به‌زودی در همدان

استاندار همدان از آغاز عملیات اجرایی تأمین آب شرب به‌زودی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیک‌بخت استاندار همدان در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، به جلسه خود با معاونان وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: پیگیری‌هایی برای تأمین آب شرب همدان صورت گرفت که خوشبختانه تصمیمات بسیار خوب و اجرایی برای در این زمینه گرفته شد و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه همدان قطب غرب کشور در اسناد ملی است، عنوان کرد: روز گذشته جلسه‌ای با رئیس سازمان اسناد ملی و کتابخانه‌ها داشتم که درباره ساختمان صحبت شده و قرار شد زمین کافی و ساختمانی که در حد منطقه‌ای باشد، به آنها واگذار کنیم.

نیک‌بخت با اشاره به اینکه باعث افتخار است که اعلام شد رتبه کسب و کار همدان به 11 رسیده است، تصریح کرد: این نشان می‌دهد بالای 100 درصد رشد داشته‌ایم و کار شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه به جد از فروش کالای چینی جلوگیری شود، اذعان کرد: لالجین شهر جهانی شده است چه بهره‌برداری از این موضوع کردیم؟ آیا از فروش کالاهای چینی و خارجی جلوگیری شد؟

وی با تأکید بر جلوگیری از فروش کالاهای چینی در شهر سفال ایران گفت: فروشندگان فرصت 3 ماهه خواستند تا کالاهای خارجی که قبلا حریداری کرده بود را به فروش برسانند اما الان بیش از این مدت گذشته بنابراین باید جلوگیری شود.

استاندار همدان با بیان اینکه به دنبال 4 بانده کردن مسیر همدان- علیصدر هستیم، اظهار کرد: این موضوع توسط نمایندگان و مسئولان استانی درحال پیگیری است و باید غار علیصدر معرفی شود و امکانات رفاهی مناسبی در آنجا برای مسافران درنظر گرفته شود.

وی گفت: 350 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات خوب بود اما با توجه به اینکه فصل کاری در همدان محدود است، تلاش شود بیشتر امکانات جذب شود و در زمینه پرداخت سرمایه ثابت نیز با رئیس بانک مرکزی صحبت می‌کنم که در بخشنامه‌های دستورالعملی بیاید.

استاندار همدان در ادامه از تأسیس اداره‌کل راه‌آهن در این استان خبر داد و گفت: چراغ خاموش ساختمان را به این اداره‌کل تحویل داده‌ایم اما هنوز تابلویی نزدیم که این موضوع یکی از آورده‌های راه‌آهن همدان است.

وی با اشاره به اعزام خبرنگاران به مشهد مقدس با قطار همدان، اظهار کرد: تا 2 هفته اول شهریور قطار همدان- مشهد رزرو شده که این موضوع موجب خرسندی است.

انتهای پیام/ د

کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.