سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه خط فرعی محوطه گمرک با هدف بهینه سازی زمان مانور قطار‌ها در زاهدان

مدیرکل و اعضای کمیسیون سوانح راه آهن جنوب شرق از پروژه احداث خط عریض فرعی محوطه گمرک زاهدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل راه آهن جنوب شرق، مجید ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق صبح امروز در بازدید از پروژه احداث خط فرعی محوطه گمرک زاهدان، گفت: پروژه احداث خط عریض فرعی محوطه گمرک به طول ۳۰۰ متر با نصب دو دستگاه سوزن LBS در حال اجرا است.

وی افزود: توسعه خط فرعی محوطه گمرک با هدف بهینه سازی زمان مانور قطار‌ها و باالطبع کم شدن زمان تخلیه و بارگیری واگن‌های پاکستانی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: رضایتمندی تجار با توجه به کم شدن زمان خواب محموله‌ها و کالا‌های ترانزیتی و صادراتی در محوطه گمرک یکی دیگر از اهداف این پروژه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مشخصا افزایش بهره وری، افزایش میزان بارگیری و تخلیه بار‌های صادراتی و وارداتی از اهداف شاخص این پروژه است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: با توجه به افزایش تردد قطار‌های پاکستانی به هفته‌ای چهار رام قطار به صورت رفت و برگشت، افزایش حمل بار محمولات در گمرک زاهدان و مشکلات عدیده‌ای که در هنگام مانور برای ساکنین و شهروندان زاهدان در تقاطع همسطح زیباشهر به وجود می‌آورد این خط در دستور کار قرار گرفت تا مشکلات مانور و توقف بیش از حد خودرو‌ها را در تقاطع به حداقل برسد.

 

انتهای پیام/گ

بازديد مديركل راه آهن جنوب شرق از پروژه احداث خط فرعی محوطه گمرك زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.