سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تجلیل از فعالان رضوی پانزدهمین جشنواره‌ی بین المللی امام رضا (ع)

آئین پایانی پانزدهمین جشنواره‌ بین المللی رضوی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در آیین اختتامیه استانی پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی‌امام رضا(ع) گفت: استان فارس در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در رشته‌های سرود، پویانمایی، داستان کوتاه، شعرسرایی، کاردستی و کتاب‌سازی نفرات برگزیده خود را شناخت.


وی افزود: کانون پرورش فکری با برپایی جشنواره امام رضا (ع) به دنبال کشف استعدادها و شکوفایی مفاهیم و ارزش‌های دین در قالب شعر، داستان، قصه‌گویی، سرود و دیگر رشته‌های فرهنگی است.


افتخاری ادامه داد: با شناخت باورهای دینی به حقیقت‌اندیشی، آینده‌نگری و نیز با بهره‌گیری از سیره علوی و رضوی که مهم‌ترین سرمایه کودک، نوجوان و مربیان است به سعادت، سلامت و اهداف دینی دست خواهیم یافت.


وی اظهار داشت: در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش نشریه‌نگاری، منصوره تقوی‌فرد، عسل سوزنده، زینب کیانی‌نژاد و یاسمین تقوی‌فرد از مرکز لارستان موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شدند.


افتخاری بیان کرد: مریم رحمانیان، علی رحمانیان، امیرمحمد زارعیان، شایان مصباحی و حسین حاتم در بخش پویانمایی از مرکز جهرم، در بخش ویژه کتاب سازی خانم الهه ناسوتی، هلیا مرادی، طناز فتحی سعادت‌آبادی و کوثر رستم پور فرد از مرکز صدرا موفق به دریافت لوح و تندیس شدند.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس تصریح کرد: خانم راضیه احمدی و هلیا مرادی از مرکز صدرا در بخش داستان‌نویسی و نیز در بخش شعر زهرا طالبی، از مرکز 3 کانون پرورش فکری کودکان در شیراز با لوح و تندیس تجلیل شد.


آیین اختتامیه استانی پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی‌امام رضا (ع) با ۸ موضوع نشریه ‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی، قصه‌گویی، شعرسرایی، داستان‌ نویسی، سرود و پویانمایی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان هم زمان با دهه کرامت در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس برگزار شد.
انتهای پیام/ر


معرفی نفرات برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.