سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از 30میلیارد ریال اعتبار به ورزش منطقه آزاد اروند

32 میلیارد ریال به ورزش منطقه آزاد اروند اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ادیبی مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند گفت:32میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای طرح های ورزش در شهرهای آبادان، خرمشهر و جزیره مینو اختصاص یافته است.

پیمان ادیبی در جلسه ورزش شهرستان آبادان افزود:این مقدار اعتبار به منظور ساخت بهسازی فاز اول استادیوم جهان آرا خرمشهر، هتل ورزشی آبادان و سالن چند منظور ورزشی در جزیره مینو هزینه خواهد شد.

وی به اختصاص 80 درصد از اعتبار ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند به طرح های عمرانی اشاره کرد و اظهار داشت:بخشی از اعتبار اختصاص یافته نیز صرف نوسازی و تجهیز مکان های ورزشی در شهرهای آبادان، خرمشهر و جزیره مینو می شود.

ادیبی گفت:رویدادهای مهم ورزشی متناسب با امکانات هیات های ورزشی در آبادان برنامه ریزی و در نیمه دوم سال برگزار می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان نیز در این جلسه خواستار توجه به توسعه مکان های ورزشی در مناطق روستای و شهرهای اروندکنار و چوئبده شد.

ریاض فرحانی افزود:همه باید کمک کنند تا در توسعه ورزش از ایده‌های جدید بهره ببریم و بتوانیم جوانان را در همه رشته‌های ورزشی جذب کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان نیز در ادامه پرداخت سهم هیات فوتبال آبادان از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر را خواستار شد و گفت:پرداخت شدن این سهم باعث توسعه ورزش و توجه به استعدادهای ورزشی در آبادان می شود.

خادم علی تذهیبی به تدوین برنامه پنج ساله ورزشی شهرستان آبادان اشاره کرد و بیان داشت:این برنامه با افق20 ساله زیرساخت ها، امکانات ورزشی و تقویم ورزشی شهرستان را در برمی گیرد.

انتهای پیام /د

اختصاص 80 درصد از اعتبار ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند به طرح های عمرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.