سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی 153واحد مسکن مهر در اروندکنار

۱۵۳ واحد مسکن مهر در اروندکنار و چوئبده بلاتکلیف هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مختاریکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر ۱۵۳ واحد از طرح مسکن مهر در شهرهای اروندکنار و چوئبده بلاتکلیف هستند.

جلیل مختار امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرهای اروندکنار و چوئبده که در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبادان برگزار شد، افزود: در شهر چوئبده از  ۲۴۵ واحد در حال آماده سازی، ۱۳۸ واحد آن احداث، ۱۶ واحد از طریق بانک در قالب عناوین مختلف حقوقی باطل و ۹۱ واحد نیز بلاتکلیف هستند.

وی گفت: در اروندکنار از ۱۷۶ واحد در حال آماده سازی، ۵۲ واحد آن احداث، ۶۲ واحد از طریق بانک باطل و ۶۲ واحد دیگر نیز در بلا تکلیفی به سر می برند. 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دراین جلسه پیگیر معضلات و مشکلات فرا روی مسکن مهر به ویژه در بخش عمران و زیر ساختی در شهرهای اروندکنار و چوئبده هستیم، تصریح کرد: در بحث برق خوشبختانه مشکل زیرساختی نداریم، درخواست اعتبار در بخش آب و فاضلاب است که هر دو از طریق آبفا کشور جهت تامین اعتبار برای ایجاد زیرساختهای مربوطه انجام شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در بحث گاز نیز بایستی زیرساختهایش تعریف شود، تا امکان انتقال گاز به مسکن مهر این دو شهر فراهم شود، متاسفانه تاکنون در این باره زیرساختی مهیا نشده تا بتوانیم کارهای اساسی انجام دهیم.

مختار تامین بخشی از قیر مورد نیاز برای آسفالت از طریق بنیاد مسکن و قول مساعد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص تامین ۵۰ درصد از اعتبار خرید مصالح را از دیگر موارد مورد توافق در این جلسه خواند و افزود: درخصوص موضوع تامین ۵۰ درصد مابقی اعتبار مورد نیاز از طریق بنیاد مسکن، در پیگیری که از طریق رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتیم قرار شد تا هر سه نماینده طی نامه ای درخواست یاد شده را به وی ارائه کنیم تا آنان بتوانند ۵۰ درصد دوم اعتبار لازم را در قالب تفاهمنامه ای با بالا بردن سقف آن در تفاهم نامه فی مابین این بنیاد و سازمان منطقه آزاد اروند تایمن و کار به سرانجام برسد.

وی ابراز امیدواری کرد این مصوبات با پیگیریهای مسئولان بنیاد مسکن شهری و نمایندگان به انجام رسد و سبب شادی مردم شود.

انتهای پیام/د

بلاتکلیفی واحدهای مسکن مهر در اروندکنار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.