سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آمادگی کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار اربعین

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت :برای خدمات رسانی به بیش از یک میلیون زائر در اربعین حسینی آمادگی داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: جهت خدمات رسانی به بیش از یک میلیون زائر در اربعین حسینی آمادگی داریم

  صائب مدرسی با بیان اینکه استان از مدت‌ها پیش مطابق هرسال خود را برای پذیرایی از زوار اربعین آماده می‌کند، گفت: تفاوت ویژه امسال بازگشایی مرز "خسروی" است که همین امر تردد زوار اربعین را در استان به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

  رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی با اشاره به وجود 55 پایگاه اورژانس در سطح استان گفت: از این تعداد 28 پایگاه در مسیر تردد زوار اربعین است و 40 نقطه دیگر در سطح استان در محل نقاط حادثه خیز و صعب العبور جهت استقرار پایگاه‌های شهری و جاده‌ای ویژه ایام اربعین جانمایی شده است.

وی همچنین با اشاره به وجود 105 دستگاه آمبولانس در سطح استان، گفت: از این تعداد 40 دستگاه جهت خدمات رسانی به زوار اربعین در نظر گرفته شده و بیش از 60 دستگاه دیگر نیز از استان‌های همجوار برای خدمات رسانی در این ایام درخواست شده که وارد استان می‌شود.

رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی استان کرمانشاه همچنین از بکار گیری پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه موتورلانس در ایام اربعین خبر داد.

وی با بیان اینکه بیش از 500 نفر کادر درمانی اورژانس در ایام اربعین در استان فعالیت خواهند داشت، گفت: بیش از 200 نفر نیز از اورژانس سایر استان‌ها به کرمانشاه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/پ

 

خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.