سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشورت با مقام معظم رهبری در چینش کابینه به معنای تحمیل نیست

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: مشورت با مقام معظم رهبری در انتخاب کابینه دولت دوازدهم به معنای تحمیل نیست.

محمدرضا خباز عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جریان سازی برخی رسانه های خارجی مبنی بر اینکه مقام معظم رهبری بر انتخاب تک تک اعضای کابینه دوازدهم نظارت دارند، اظهار داشت: دشمن به هر طریقی در پی لطمه زدن به جمهوری اسلامی است و ما  نباید از رسانه های خارجی انتظار کار ثوابی داشته باشیم زیرا  آنان با ما عناد دارند.

وی ادامه داد: دشمن از هر موفقیت جمهوری اسلامی برداشت سوء می‌کند به عنوان مثال تا قبل از برگزاری انتخابات علیه مان موضع گیری می‌کردند و وقتی دیدند که مردم با آن عظمت پای صندوق های  رأی آمدند ، امروز در مورد کابینه شروع به اظهار نظر کرده اند.

استاندار سمنان تصریح کرد: اکنون که نزدیک معرفی وزرا است طبیعتاً حرفهای دروغ جدیدی می‌زنند که رهبری بر انتخاب تک تک وزرا نظارت می‌کنند، که این موضوع همچون سایر موضع گیری های غلط دشمنان انقلاب، خنثی خواهد شد.

خباز تاکید کرد: همیشه در طول انقلاب و حتی در زمان امام خمینی (ره) نیز اینگونه بوده که رؤسای جمهور درباره سه وزیر. یعنی وزیر دفاع، وزیر خارجه و اطلاعات که حساسیت بیشتری دارند با رهبری آن زمان که امام راحل بودند و اکنون با مقام معظم رهبری مشورت می کردند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اضافه کرد: این مشورت به معنای تحمیل نیست و این مشورت در مورد آن سه وزیر انجام می شود و در مورد بقیه کابینه دوازدهم نیست. البته برای اطمینان ممکن است رئیس جمهور گزینه ها را ارائه کند و نظر رهبری را جویا شوند. اما اجباری در کار نیست و شخص رئیس جمهور وزرا را انتخاب می کند.

انتهای پیام/

 

مشورت رئیس جمهور با رهبری درباره کابینه دوازدهم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.