شکوری با اشاره به هجمه‌های رسانه‌های بیگانه مبنی بر تعیین اعضای کابینه از سوی رهبری گفت: ما هیچگاه چنین رفتاری از ایشان ندیده‌ایم.

ادعای دخالت رهبری در انتخاب اعضای کابینه از روی غرض‌ورزی استابوالفضل شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به هجمه‌های اخیر رسانه‌‌های بیگانه مبنی بر نظارت مستقیم مقام معظم رهبری در تبیین تک تک اعضای کابینه دوازدهم گفت: این رسانه‌ها می‌خواهند القا کنند که رئیس جمهور در ایران آزادی انتخاب ندارد و از سوی رهبری به او فشار می‌آید که چه کسی را انتخاب کند و چه کسی را انتخاب نکند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: کسانی که این گونه سخن‌پراکنی می‌کنند یا مغرض هستند، یا غرض‌ورزی می‌کنند و یا به خاطر نقص اطلاعات و عدم شناخت نسبت به نظام سیاسی ایران اشتباه می‌کنند.

شکوری با بیان اینکه در قانون اساسی رهبری هماهنگ کننده قوای سه گانه است اظهار داشت: رهبری می‌تواند موارد مختلف را به قوا تذکر دهد اما اینکه رهبری بگوید چه کسی را برای کدام وزارتخانه انتخاب کنید صحت ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ما هیچگاه ندیده‌ایم که مقام معظم رهبری در انتخاب وزرا ورود پیدا کرده باشند و اعضای دولت هم تاکنون چنین خبری به ما نداده‌اند و بیان سخنانی مبنی بر نظارت مستقیم ایشان در تعیین کابینه دوازدهم اقدامی غرض‌ورزانه از سوی خارجی‌ها است.

 

انتهای پیام/

 

ادعای مغرضانه غربی ها نسبت به تعیین کابینه دوازدهم

برچسب ها: رسانه‌ها ، کابینه ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
اگه رهبری که به شخصه وزرای دولت را تعیین می گرد که این همه وزیر رانت خوار و اشرافی نداشتیم توی این دولت
پس باید بپذیریم که رهبری هیچگونه دخالتی ندارد
آخرین اخبار