سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بازار کاشان از کاروان زیر سایه خورشید برکت گرفت

کسبه بازار تاریخی کاشان با حضور کاروان زیر سایه خورشید از پرچم سبز رضوی برکت گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،خدام حرم رضوی با ذکر یا علی موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثنا در حالیکه جعبه پرچم سبز آستان منقش به نصرمن الله و فتح قریب را روی دست داشتند وارد بازار تاریخی کاشان شدند.
کاروان زیر سایه خورشید با عبور از راسته های بازار عطاران،  زرگرها و بزازها خیر و برکت را میهمان سفره های کاشانی ها کرد و رزق آنها را معطر و متبرک به نام و یاد امام رضا علیه السلام کرد.
 
کاروان زیر سایه خورشید در طول حرکت در بازار تاریخی کاشان نمک تبرکی حرم رضوی را به عنوان بالاترین و بهترین متاع گران قیمت به کاشانی ها هدیه می دادند.
 
بازاریان کاشان امروز در یک معامله پرسود و منفعت عشق و ارادت را به قیمت گوهر ناب اشک و توسل خریدند و با نام ضامن آهو سند زدند.
کاروان زیر سایه خورشید در پایان حرکت خود در بازار تاریخی کاشان پس از زیارت درب زنجیر آستان حسن بن موسی بن جعفر 
علیه السلام مرکز هیات علی بن موسی الرضا علیه السلام برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر وارد شدند. 
 
خدام حرم رضوی هنگام بانگ توحیدی اذان برای اقامه نماز وارد مسجد و مدرسه علمیه آیت الله العظمی حاج آقا رضا مدنی کاشانی شدند تا ارمغان حبیب الهی از سری برنامه های سراسری فرهنگی کاروان زیر سایه خورشید در جشن های مردمی زیر سایه خورشید از طریق این کاروان متبرک به  صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و مولودی خواني شود.
 
کاروان زیر سایه خورشید برنامه حضور خود در بازار کاشان را با سفره پذیرایی و ضیافت ناهار مدرسه  علمیه آیت الله العظمی حاج آقا رضا مدنی کاشانی در هشتمین روز مرداد تابستان از دهه کرامت 96 خاطره کردند.
 
شایان ذکر است:  کاروان زیر سايه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم،  محسن ضیایی و ابراهیم رمضاني دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.