سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان و مردم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در راستای تحقق شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی مسئولان و مردم باید در یک فضای همدلی و همگامی با عزم و اراده ملی تلاش کنند.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در جلسه پیشبرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در ملکشاهی اعلام کرد: اقتصاد مقاومتی یک شعار راهبردی است که حاصل برآیندی از وضعیت اقتصادی کشور و تنها راه ممکن برای فائق آمدن بر چالش های اقتصادی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اقتصاد کشور اینک متکی بر صادرات نفتی و مواد خام بنیان گذاشته شده که البته ریشه در رژیم گذشته دارد بنابراین چنین اقتصادی با چالش های زیادی روبرو است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی پیشرفت های بزرگ علمی و دانشگاهی، هوا فضا، پیشرفت های چشمگیر نظامی، امنیتی، علمی و پزشکی مایه عزت و افتخار ملی دانست و افزود: باید با یک اراده ملی و وحدت و همدلی یک اقتصاد پویا را بوجود بیاوریم.

وی گفت: امروز دشمن آگاهانه در حوزه اقتصادی علیه نظام و ملت ما در حال توطئه چینی است که تنها راه مقابله، تحقق یک سیاست های اقتصاد مقاومتی، مستحکم و متکی بر ظرفیت های عظیم داخلی است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: ایران اسلامی دارای منابع عظیم انسانی، طبیعی و خدادادی و موقعیت جغرافیایی استراتژیک است که فرصت های بی نظیری برای جهش اقتصادی در اختیار ما قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ازمردم و مسئولان خواست با حمایت و مصرف کالاهای ایرانی و تولید داخل، ضمن تقویت تولید داخلی، زمینه اشتغال پایدار برای جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی سپس به عهد شکنی آمریکا در موضوع برجام و اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان پرداخت و تاکید کرد: وضع تحریم های متعدد و البته بی خاصیت آمریکایی ها را از سر ناتوانی دانست.

انتهای پیام/ه

ضرورت ایجاد فضای همدلی بین مردم  و مسولان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.