ایلام؛

امام جمعه ایلام: تحریم های جدید آمریکا اوج دشمنی با ملت ایران است

امام جمعه ایلام در خطبه های نمازجمعه شهر ایلام گفت: تحریم‌های جدید آمریکا اوج دشمنی و خصومت علیه ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: وظیفه دولت و دستگاه‌های دیپلماسی به ویژه هیئت نظارت این است در برابر تحریم‌های تحمیلی و ظالمانه آمریکا که نقض آشکار برجام است مواضع قاطعانه‌تری عمل کند و به اقدامات عملی برای تقابل دست بزند.

وی ادامه داد: دلخوش کردن تنها به بیانه‌های شدیدالحن و یا چند اظهار نظر هیجانی و مقطعی علیه آمریکا اقدام مناسبی در مقابل بد عهدی و گستاخی آمریکا نیست.

امام جمعه ایلام بیان داشت: در دومین سالگرد برجام نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه شدیدتر شد و طبق اذعان دوست و دشمن برجام هیچ دستاورد محسوسی برای کشور در بر نداشته است.

وی ادامه داد: بارها از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده و هدف و راهبردهای آمریکا علیه ایران مشخص است و خصومت و دشمنی مقامات آمریکا علیه ایران غیر قابل تغییر است.

لطفی تصریح کرد: انتظاراتی که مردم از دولت در برابر بدعهدی و نقص مکرر برجام دارند اتخاذ مواضع قاطعانه‌تر واقدامات عملی و انقلابی است.

عزم ملی یکپارچگی در درون حاکمیت و جامعه برای اقدام متقابل است

امام جمعه ایلام اضافه کرد: با اعتراف رئیس جمهور و وزیر خارجه به نقض روح و جسم برجام توسط آمریکا دیگر اثبات نقص توافق مسئله نیست. بلکه مسئله مهم عزم ملی یکپارچگی در درون حاکمیت و جامعه برای اقدام متقابل است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، گفت:عملیات مرصاد برای همه مردم یک پیام مهم دارد و اینکه مردم در هر جامعه‌ای اگر به موقع و با لبیک به ندای رهبر در صحنه حضور داشته باشند، پیروزی ملت و شکست دشمنان قطعی است و در عملیات مرصاد این اتفاق افتاد و نیروهای مسلح و مردم اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد و انقلاب آسیب ببیند،  شکست منافقین در عملیات مرصاد ضربه بسیار شدیدی به نیروهای منافقین بود.

لطفی با اشاره به دهه کرامت میلاد مسعود کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) و همچنین ولادت با سعادت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)، گفت: وجود بارگاه های ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) و علی بن موسی الرضا (ع) عنایات ویژه خداوند به مردم است که باید خوب قدر آن را دانست و از ظرفیت های معنوی این دو عزیز بیشتر از گذشته استفاده کرد.

وی تصریح کرد: رابطه پنهانی رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی آشکار شد و در این مناسبات پنهانی آل سعود و رژیم صهیونیستی در طول ۶ سال گذشته همواره در عادی سازی حرکت کرده و شکی در آن نیست در دیدار مقام‌های آل سعود و رژیم صهیونیستی سعودها تعهد دادند تا زمینه فروپاشی محور مقاومت را فراهم و سفارت خانه‌های رژیم صهونیستی را در کشورهای عضو شورای خلیج فارس افتتاح کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: هم چنین تشکیل یک جبهه واحد علیه ایران محور مقاومت بخشی از دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به عربستان بود البته خیانت رژیم فاسد و مرتجع آل سعود به آرمان فلسطین و تضعیف محور مقاومت بر کسی پوشیده نیست. نیروهای مقاومت فلسطین حماس جهاد اسلامی این واقعیت را پذیرفته‌اند تنها حامی آنها در مقابل رژیم صهیونیستی، ایران است.

انتهای پیام/ ح

برچسب ها: نمازجمعه ، ایلام ، مرداد ، لطفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.