سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولیاء فرزندان خود را به سمت کسب مهارت تشویق کنند

معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: اولیا فرزندان خود را به سمت کسب مهارت که به صورت مستقیم منجر به اشتغال می‌شود سوق دهند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حسین کلانتری در جشن هفته مهارت که به منظور تجلیل از مربیان و کارکنان برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام برگزار شد، اعلام کرد: امروز خانواده‌ها از ما انتظار ایجاد شغل برای فرزندان تحصیلکرده خود دارند و ما به عنوان خدمتگزاران دولت تدبیر و امید وظیفه داریم جهت تحقق وعده‌های ریاست جمهوری در استان تلاش کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه آموزش‌های مهارتی در استان افزود: در سال ۹۵ بیش از ۱۶ هزار نفر آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند.

کلانتری هم چنین دیدگاه استاندار ایلام، خود و مدیران ارشد استان به این حوزه را مثبت دانست وخواهان بروز رسانی آموزش‌ها به سمت آموزش‌های مورد نیاز بازار کار استان شد.

معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه در کنکور امسال از ۱۱ هزار شرکت کننده استان ۵۸ درصد در گروه علوم تجربی رقابت کردند اضافه کرد: به دلیل  نبود ظرفیت کافی در گروه پزشکی از خانواده‌ها خواست در سوق دادن فرزندان به رشته‌های تحصیلی به محدودیت‌ها و رقابت فشرده که منجر به آسیب به فرزندان این مرز وبوم خواهد شد دقت بیشتری کنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از مربیان و کارکنان برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کسب مهارت مستقیم توسط فرزندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.