سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علت حادثه کارخانه سیمان خوزستان در دست بررسی است

رئیس اداره HFII سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از بررسی علت وقوع حادثه کارخانه سیمان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین رحیم زاده، رئیس اداره HFII سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: در پی حادثه روز چهارشنبه هفته گذشته در کارخانه سیمان خوزستان رخ داد و 8 نفر از کارگران این کارخانه مصدوم شدند به دستور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و به دستور وزیر، ' رسول یاراحمدی' مشاور و مدیر کل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی این وزارت خانه از کارخانه سیمان خوزستان دیدن کرد تا چگونگی بروز این سانحه را مورد بررسی قرار دهد.

وی اذعان کرد: این حادثه در برج خنک کننده ای در این کارخانه رخ داد که موادی گرم با دمای بالای 120 درجه که شامل بخار آب و خاک بود از دریچه هایی که هنوز بسته نشده بود به سمت کارگران پرتاب شد که باعث مصدوم شدن آن ها شد.

رحیم زاده گفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره HFII سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بیان داشت: یکی از کارگران جان خود را از دست داد و یکی از مصدومان که در این حادثه دچار سوختگی 45 درصد شده به بیمارستان اصفهان منتقل شده است و باقی کارگران که دچار سوختگی شدند در بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز بستری شده اند که 2 نفر از آن ها تا کنون مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: رتبه ایمنی محیط کار در صنایع استان متوسط رو به بالا است و باید نظارت بر ایمنی محیط کار از سوی دستگاه های نظارتی همچون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تقویت شود.

محمدحسین رحیم زاده اذعان داشت: باید به اهمیت ایمنی در محیط کار به عنوان یک سرمایه نگاه کرد و برای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان در محیط کار به این مهم توجه ویژه شود.

انتهای پیام/گ

حادثه کارخانه سیمان بررسی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.