مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اعلام پیدا شدن جسد کودک 3 ساله اهوازی در کانال فاضلاب، گفت: شرکت آبفا و شهرداری اهواز از سوی مقامات قضایی احضار شدند.

احضار شرکت آبفا و شهرداری اهواز به دستگاه قضایی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در این خصوص گفت: جسد این کودک 3 ساله که شب گذشته در کانال فاضلاب سقوط کرده بود، ساعاتی پیش در حوالی ورودی فاضلاب در منطقه 'چنیبه' پیدا شده است.
 
وی از تشکیل کمیته ای برای بررسی مرگ این کودک اهوازی خبر داد و بیان داشت: قرار است فردا جلسه ای با حضور فرماندار اهواز تشکیل شده و این موضوع بررسی شود.

حاجی زاده اظهار کرد: دستگاه قضایی نیز به این موضوع ورود کرده و شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب را احضار کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پاسخ به اینکه متولی این کانال کدام دستگاه اجرایی است، اذعان داشت: در کمیته ای که برای بررسی حادثه تشکیل شده این مساله بررسی و نتیجه آن اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: در صورت اثبات قصور، هر دستگاهی که متولی این کانال بوده، باید به قانون و مردم پاسخ دهد.

کیامرث حاجی زاده افزود: فردا طی مکاتبه ای به شهرداری اهواز و همه شهرداران مناطق همچنین شرکت آبفای اهواز، ضرورت تعیین تکلیف و ساماندهی و تعمیر و درپوش گذاری کانال های سطح شهر اعم از کانال های دفع آب های سطحی که تحت پوشش شهرداری است و کانال های فاضلاب که زیر نظر شرکت آبفاست، را ابلاغ می کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
خدا صبر بده به خانواده اش!
بچه سه ساله خیلی بد در دیه! خیلی
خدا لعنت کنه باعث و بانیشو الهی