سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ورود کاروان زیر سایه خورشید به سومین حرم اهل بیت (ع)

همزمان با دهه کرامت امسال، ۱۵ نفر از خدام حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در قالب برنامه کاروان زیر سایه خورشید به شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) وارد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد پاریابی دبیر اجرایی جشن‌های زیرسایه خورشید استان فارس گفت: در شیراز ۱۵ نفر از خدام و روحانیون حضور دارند که این خدام حامل پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) و بسته‌های متبرک این حرم مطهر هستند که علاوه بر شیراز در سه شهرستان دیگر استان نیز حاضر می‌شوند.


وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید صبح امروز در بیمارستان نمازی و شهید فقیهی شیراز حاضر شدند و با تبرک پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) و پخش نذر‌ها و بسته‌های متبرک آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) از بیماران و همراهان آن‌ها دلجویی کردند.


پاریابی ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید بعد ازظهر امروز نیز در شهر شیراز برنامه‌هایی دارد که از جمله آن‌ها زیارت و دیدار با زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) و شرکت در جشن‌های دهه کرامت است.


وی بیان کرد: ویژه برنامه زیر سایه خورشید به عنوان یکی ازمحوری‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت است و هر سال با هدف ترویج معارف رضوی، معطر و مزین کردن فضای عمومی جامعه در ایران و کشور‌های جهان با نام و یاد حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.


پاریابی اظهار داشت: کاروان‌های فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید در دهه کرامت امسال به یک هزار نقطه شهری و روستایی در داخل کشور و ۵۰ شهر جهان سفر خواهند کرد و بیش از شش هزار برنامه و عملیات فرهنگی توسط این کاروان‌ها به اجرا در خواهد آمد.


ششم ذی قعده روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ برادر بزرگ‌تر امام رضا (ع) از جمله روز‌های این دهه است.
انتهای پیام/ر

آغاز حضور كاروان بین‌المللی «زیر سایه خورشید» در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.