دبیر جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید از برگزاری دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد پاریابی تهرانی مسئول روابط عمومی رهپویان وصال و دبیر جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید استان فارس با اشاره به برگزاری جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در شیراز گفت: از جمله اهدافی که ما در بحث کاروان‌های زیر سایه خورشید با حضور خادمان داریم ترویج فرهنگ اهل بیت، سیره و روش زندگی امام رضا (ع)، ترویج سبک زندگی رضوی و فرهنگ زیارت از راه دور است.

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در شیراز + تصاویر

وی با بیان اینکه امسال دهمین سال از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با ۱۳۰ برنامه فرهنگی در ۱۲ شهرستان استان فارس است، تصریح کرد: این جشن‌ها با محوریت جوان، نوجوان و رویکرد محرومیت زدایی برپا می‌شود.


پاریابی تهرانی افزود: این برنامه‌ها در شهر‌های شمال استان، جنوب و جنوب غربی و شهر شیراز با شرکت اقشار مختلف مردم در برنامه دیدار از بیماران در بیمارستان، بازدید از بهزیستی، دیدار با علمای شهر، شرکت در نماز جمعه، حضور در برنامه‌های زنده و ضبطی صدا و سیما، دیدار با خانواده شهداء و جانبازان، زیارت قبور شهداء، اهداء هدایای حرم آستان قدس، برگزاری جشن‌های مردمی در مساجد، تکایا و قرائت منشور اخلاقی امام رضا (ع) است.

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در شیراز + تصاویر

مسئول روابط عمومی رهپویان وصال و دبیر جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید استان فارس تصریح کرد: در کاروان‌های زیر سایه خورشید روحانیون و اساتید و نخبگان دانشگاه و حوزه با بچه‌هایی که سالیان سال در اردوی جهادی فعالیت دارند آشنا می‌شوند و تلاش می‌شود در زمینه محرومیت زدایی یک حرکت جهادی ایجاد شود.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی رهپویان وصال به عنوان مسئول دبیرخانه جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان فارس هماهنگ کننده اصلی این جریان و حرکت فرهنگی تبلیغی گسترده در سطح استان از سال ۸۶ تا به امروز است.

پاریابی تهرانی با اشاره به اینکه امسال کاروان‌های فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید در ۷۰۰ نقطه شهری و روستایی کشور در ۱۵۰ شهر و ۳۴ کشور حضور دارد که نزدیک به ۷ هزار برنامه و عملیات فرهنگی در داخل و خارج از کشور به استعداد ۳ میلیون در دهه کرامت برگزار می‌شود.

گفتنی است، دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید به مدت ۱۰ روز تا ۱۳ مرداد در شیراز برپا است.

انتهای پیام/ن

برپایی جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید تا ۱۳ مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار