سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رو نمایی از چهره های جدید بانوان تکواندوکار در رقابت های ازبکستان

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان از تغییر در ترکیب تیم اعزامی به رقابت های ازبکستان نسبت به مسابقات جهانی کره جنوبی خبر داد.

مهرو کمرانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترکیب تیم ملی درمسابقات تکواندو ازبکستان بیان کرد: به جز زهرا پور اسماعیلی سایر تکواندوکارانی که در رقابت های جهانی کره جنوبی همراه با تیم بودند به دلیل حضور در مسابقات یونیورسیاد جهانی، تیم را در ازبکستان همراهی نمی کنند و نفرات جدیدی به تیم ملی دعوت شدند که برخی از آنها در بازی های کشورهای اسلامی باکو در تیم حضور داشتند و تجربه میادین بین المللی را دارند.

او ادامه داد: تیم ملی بانوان متشکل از فاطمه مداحی، كيانا اخوان و سعيده وكيلی در وزن منفی 46 کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- كيلوگرم، فاطمه اموری در وزن 53- كيلوگرم، پريسا جوادی در وزن 57- كيلوگرم، زهرا شجاعی و حنانه همتی در وزن 62- كيلوگرم، فاطمه روحانی در وزن 67- كيلوگرم، زهرا پوراسماعيل در وزن 73+ كيلوگرم در این دوره از مسابقات ازبکستان حاضر می شود.

کمرانی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات ازبکستان در کسب سهمیه بازی های آسیایی تاثیر دارد و با حمایت فدراسیون مقرر شد تیم ملی بانوان نیز در این رقابت ها حضور پیدا کند و سعی کردیم در این مدت زمان کوتاه تکواندوکارانی که در اردوها حضور داشتند را به تیم ملی دعوت کردیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان افزود: مسابقات ازبکستان نوعی رقابت جهانی است که در اندازه کوچکتری با حضور تیم های قدرتمند برگزار می شود و با توجه به تاثیری که در امتیازات تکواندوکاران و کسب سهمیه بازی های آسیایی دارد کسب مدال کار بسیار سختی است.

 اوعنوان کرد: این رقابت ها طی روزهای 21 تا 22 مردادماه برگزار می شود و تیم ملی برای کسب آمادگی از دوم مردادماه وارد اردوی آمادگی شده و تمام تلاشمان را می کنیم تا زمان آغاز بازی ها شرایط ملی پوشان به سطح مطلوبی برسد و با آرامش وارد رقابت ها شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درمورد آنالیز تیم های حاضر در مسابقات ازبکستان بیان کرد: هنوز ثبت نام در این رقابت ها ادامه دارد و ما توانستیم تیم های کره جنوبی، ازبکستان را آنالیز و شناسایی کنیم و سعی می کنیم تا قبل شروع مسابقات شناخت کافی از حریفان پیدا کنیم تا برروی شیاپ چانگ با مشکل مواجه نشویم.

کمرانی درباره وضعیت کیمیا علیزاده بیان کرد: این بازیکن در مسافرت به سر می برد و بعد از سپری کردن استراحت به درمان مصدومیت هایش می پردازد و بعد از آن همراه با ورزش های ملایم و با مدیریت درست به دنیای تکواندو بر می گردد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان خاطر نشان کرد: در مدت زمان کوتاهی ترکیب تیم ملی را مشخص کردیم و فرصت زیادی برای انتخاب بازیکن نداشتیم و امیدوارم با این ترکیب در مسابقات ازبکستان بتوانیم علاوه بر افزایش رنکینگ ملی پوشان، سهمیه بازی های آسیایی سال آینده را کسب کنیم.

انتهای پیام/


آماده باش بانوان تکواندوکار برای حضور در مسابقات ازبکستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.