سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان :

ویزیت رایگان یک هزار و ۵۰۰ نمازگزار لرستانی

ملک آرا گفت: به مناسبت دهه کرامت ایستگاه های سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان در مصلاهای استان برپا شد و بیش از ۱۵۰۰ نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالوحید ملک آرا مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به مناسبت دهه کرامت و سالروز اقامه نخستین نمازجمعه کشور در مصلاهای استان نمازگزاران این هفته ویزیت رایگان شدند.


وی گفت: اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت دهه کرامت وسالروزاقامه نخستین نمازجمعه درکشوربا برپایی ایستگاه های سنجش سلامت در راستای اجرای طرح سلامت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون نمازگزاران پرداختند.


ملک آرا با اشاره به استقبال خوب نمازگزاران از طرح سلامت افزود: نمازگزاران علاوه بر تست قند خون و فشارخون خدمات درمانی رایگان دیگر توسط پزشکان و کارشناسان سازمان بسیج جامعه پزشکی در محل مصلاها به نمازگزاران ارائه شد.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: از زمانی که ایستگاه های طرح سلامت در مصلی ها برگزار شده است بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران ویزیت رایگان شدند و نمازگزارانی که در موارد ی هم در معرض خطر بودند توسط پزشک و مشاور پزشکی مورد معاینه قرارگرفتند.

انتهای پیام / د

۱۵۰۰ نفر از نمازگزاران لرستانی ویزیت رایگان شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.