سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

سوابق هفت نامزد نهایی شهرداری مهاباد بررسی شد

سوابق هفت نامزد نهایی شهرداری مهاباد در نخستین نشست علنی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، شهردار سابق و عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهاباد در این نشست با اشاره به روند اعلام آمادگی واجدان شرایط شهرداری مهاباد گفت: در هفته های اخیر آگهی های فراخوان متعددی از سوی شورای شهر پنجم مهاباد در این زمینه منتشر شد و در نهایت 56 نفر از متخصصان و کارشناسان که شرایط لازم را برای تصدی پست شهرداری مهاباد داشتند ،آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.
ابراهیم کریمی افزود: در مرحله نخست بررسی سوابق و کارنامه این افراد، 30 نفر از واجدان شرایط شهردار مهاباد مورد تائید قرار گرفت.
وی افزود : افراد تائید شده در پنج جلسه با حضور در جلسات، مصاحبه های حضوری و ارزشیابی در شرایط کاملا یکسان مورد ارزیابی قرار گرفته و هفت نفر به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب شدند.
کریمی اظهارکرد: سوابق آقایان سواره امیرعشایری، کامران علیزاده آذر، کمال خرم، بختیار سید نظام، رشید سینا، هژار عباسی و سیاوش شیخ آقایی برای تصدی پست شهرداری مهاباد مورد بررسی قرار گرفت.
شهردار سابق مهاباد و عضو دور پنجم شورای شهر این شهر با بیان اینکه نامزدهای نهایی،برنامه های خود را برای تصدی شهرداری مهاباد به دوره پنجم شورای شهر ارائه کردند، ادامه داد: در جلسات آینده با برنامه ریزی های انجام شده در سه مرحله شامل سئوالات کتبی و شفاهی به صورت قرعه کشی از کاندیدها پرسیده خواهد شد و هرکدام از نامزدها با در اختیار داشتن مدت زمان برابر جواب و راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه می دهند.
وی بیان کرد: پاسخ ها و برنامه های اجرایی و عملیاتی کاندیداهای نهایی تصدی پست شهرداری مهاباد، جمع بندی شده و پس از بررسی توسط کارشناسان ذیربط، نتایج به اعضای شورای شهر اعلام و شهردار جدید مهاباد در دوره پنجم شورای شهر انتخاب خواهد شد.
کریمی گفت: 12 شهریور ماه جاری آخرین روز مهلت انتخاب شهردار جدید مهاباد از سوی دوره پنجم شورای شهر است.
شورای شهر مهاباد در دوره پنجم هفت عضو دارد.
انتهای پیام/ع

 

5 نامزد تصدی پست شهرداری مهاباد برنامه های خود را ارائه کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.