سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فنی و حرفه‌ای بروجرد:

آموزش فنی و حرفه‌ای ۲ هزار و ۴۷۶ نفر در بروجرد

دادگر گفت: طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۴۷۶ نفر در بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته اند که برخی از این افراد مرتبط با رشته آموزش دیده مشغول به کار شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا دادگر، رئیس فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: آموزش مهارت یکی از مهمترین اهداف سازمان فنی و حرفه‌ای است که افراد در رشته‌های مختلف حضور یافته و مهارت‌های لازم را در این زمینه کسب می‌کنند.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۴۷۶ نفر آموزش فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته که از این تعداد آموزش مهارت به ۱۷۵ دانشجو، ۳۶۴ نفر در پادگان مهندسی، یکهزار و ۹۵ نفر در کارگاه‌های شهری، ۲۵۳ نفر افراد زندانی، ۲۱۲ نفر در روستا‌ها و ۱۵۱ نفر در اشترینان انجام شده است.

دادگر افزود: در شهرستان بروجرد سه مرکز فنی و حرفه‌ای فعالیت دارند که یک مرکز ویژه خواهران و ۲ مرکز برای برادران فعال هستند و این مراکز با ۱۱۶ رشته متنوع و مختلف مهارت لازم را آموزش می‌دهند.

به گفته وی بسیاری از افرادی که مهارت‌های لازم را در این دوره‌ها کسب می‌کنند مرتبط با همان رشته مشغول به کار شده و شاغل می‌شوند که طی یک سال گذشته ۶۵ نفر از کارگاه‌های شهری، ۱۴ نفر از پادگان مهندسی، ۴۲ نفر از زندان‌ها و ۴۳ نفر از روستا‌ها در راستای رشته‌ای که آموزش دیده شاغل شده اند.

رئیس فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: همچنین طی این مدت ۷۲ نفر از افرادی که بیمه بیکاری دریافت کرده اند برای کسب مهارت به این مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کرده اند.


انتهای پیام/د

 ۲هزار و ۴۷۶ نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رادر بروجرد فرا گرفته اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.