سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرندیه؛

افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در زرندیه

همزمان با ایام دهه کرامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی باهدف محرومیت زدایی در زرندیه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  همزمان با ایام دهه کرامت چهارمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی باهدف محرومیت زدایی در زرندیه افتتاح شد.


محمد حسن آصفری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی گفت: عشق مردم شهرستان زرندیه به آقا علی بن الموسی الرضا (ع) ما را براین داشت که چهارمین دفتر استانی آستان قدس رضوی را در این شهرستان افتتاح کنیم و امیدوارم با کمک مردم در تمام سطوح برای محرومیت زدائی این شهرستان گام‌های مثبتی برداریم.

آصفری افزود: آستان قدس رضوی با سیاست محرومیت زدائی و کمک به دولت در خدمت رسانی و جهت دهی به کمک خیران از جمله راه سازی و مسکن مستمندان در قالب‌های مختلف گام برمی دارد همچنان که در راستای اردو‌های جهادی و پزشکی قدم هائی را برداشتیم.

محمد رضا منصوری نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم افتتاح گفت: نگاه جامع آستان قدس رضوی به زندگی معنوی ایرانیان و غیرایرانیان دانه‌ای بود که امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در خاک مشهدالرضا (ع) کاشت و جوانه‌اش در دهه‌های نخست پس از انقلاب با همت مسئولان و در رأس آن‌ها تولیت فقید این مجموعه به خوبی آبیاری و حفاظت شد.

منصوری با اشاره به اینکه این درخت تنومند اکنون بیش از پیش خدمت‌رسانی به مردم به ویژه نیازمندان و محرومان را در دستور کار خود قرار داده است افزود:با افتتاح و راه‌اندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها بستر رشد و توسعه در تمامی زمینه‌ها از جمله فرهنگی فراهم می‌شود.

انتهای پیام / ج

افتتاح چهارمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.