سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای اداری استان مرکزی؛

ربیعی: باید اشتغال دولتی به سمت اشتغال خصوصی حرکت کند/متوسط رشد کشور قابل قبول نیست

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک گفت: باید اشتغال دولتی به سمت اشتغال خصوصی حرکت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک با اشاره به اینکه تجربه نشان داده درکوتاه‌مدت رشد‌هایی که درحوزه‌ی اشتغال و تولید به وجود می‌آید زمان‌بر بوده و به‌زودی تأثیرگذار نیست گفت: باید اشتغال دولتی به سمت اشتغال خصوصی حرکت کند، زیرا ما مسئول وضعیت نسل آینده هم هستیم.

ربیعی افزود: یکی از برنامه‌های دولت ایجاد اشتغال فراگیر و تثبیت اشتغال‌های موجود است که اشتغال را به سمت دستگاه‌هایی بکشاند که بتوانند در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر و روستا‌ها هم اشتغال ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: شناسایی بسته‌های پر کشش اشتغال در کشور و اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این بخش از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیاست‌گذار توسعه در کشور است و باید به‌درستی مسیر رشد کشور را هموار سازدادامه داد: نگاه به متوسط رشد کشور را باید تغییر دهیم و این اقدام نیاز به سخت‌کوشی داردو سخت کوشی باید از دولت آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه متوسط رشد کشور در حال حاضر رشد قابل قبولی نیست  تصریح کرد: با ایجاد اطمینان در توازن بین نرخ بانکی می‌توان پول را به سمت تولید و اشتغال سوق داد.

ربیعی با اشاره به اینکه استان مرکزی یک استان فرهنگی و علمی و کانون تحول سیاسی کشور است گفت: مدیران دولتی گفت‌وگو برای حل مسائل را در کشور از یاد نبرده اند ولازم است مسئولان استانی هم این مسیر را ادامه دهند.

انتهای پیام/ج

صحبت های وزیر تعاون در جلسه شورای اداری استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.