سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابهار؛

برگزاری جشن گلریزان برای اولین بار در منطقه آزاد چابهار

جشن گلریزان برای اولین بار در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: هم‌زمان با آغاز دهه کرامت، به یمن قدوم موالید نورانی کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و ثامن‌الائمه حضرت امام رضا (علیه‌السلام) برای اولین بار جشن گلریزان در این منطقه برگزار می‌شود.


حسام‌الدین یوسفی در ادامه افزود: این جشن به ابتکار فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران منطقه و با حضور شخصیت‌های مذهبی و قضایی استان سیستان و بلوچستان و دیگر مقامات محلی شهرستان چابهار سوم مردادماه جاری در محل تالار همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌گردد.


وی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار طی فراخوانی از تجار، بازرگانان، فعالین اقتصادی، خیرین و نیکوکاران جهت حضور در این جشن معنوی دعوت به عمل‌آورده تا با کمک‌های مادی خود زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیر عمد را فراهم آورند.


گفتنی است: در این جشن حضرت آیت‌الله سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام‌جمعه زاهدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدی ریاست کل دادگستری و حجت‌الاسلام موحدی راد دادستان استان حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/گ

 

جشن گلریزان در چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.