سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

معرفی متقاضیان محمودآبادی برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی

۶۵ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات طرح مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان محمودآبادی به بانک کشاورزی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: برای حمایت از کشاورزان و تولید بخش کشاورزی با فراهم شدن زمینه و بستر لازم برای تامین ماشین‌آلات، تاکنون ۶۵ نفر از بهره برداران تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان محمودآباد برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شدند.


وی افزود: تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد ریال بین متقاضیان توزیع شد که تاکنون ۳۳ نفر موفق به دریافت ۱۱ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال تسهیلات شدند.


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: ۱۹ نفر برای دریافت ۱۳ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال تسهیلات خرید کمباین، ۱۱ نفر برای دریافت ۶ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال برای خرید تراکتور، ۲۶ نفر برای دریافت ۲ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال برای خرید تیلر و ۹ نفر برای دریافت یک میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال خرید دستگاه نشاکار به بانک عامل معرفی شدند.


صادقی افزود: انجام اقدامات مناسب از جمله تعیین قیمت‌های مناسب، تامین ماشین‌آلات، کود و سموم مورد نیاز کشاورزان و سرمایه‌گذاری مناسب در این بخش، موجب افزایش میزان عملکرد و تولید پایدار و سالم خواهد شد.


انتهای پیام/آ


دریافت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.